1149 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb sinds een week bijna dagelijks een soort spierpijn in mijn buik. Ik denk bandenpijn, maar wel alleen rechts. Valt me vandaag op dat ik er juist last van krijg na zitten/liggen en niet per se na inspanning. Blijf het iets geks vinden.

2 maanden geleden

Reactie op rebekka3

Dit heb ik nu ook opeens sinds ruim een week. Ben nu 17+3 en ben opeens hee ...
Dit heb ik helaas ook. 15+1 hier

2 maanden geleden

16+5. Ik dacht dat de nieuwe medicatie hielp, heb me 5-6 dagen goed gevoelt tot gisteren. Wat een rotdag. Weer de hele dag barstende hoofdpijn en enorm misselijk zodat ik na de middag geen hap meer binnen kon krijgen. Vanacht 4x een aanval van overgeven gehad waarvan de 3 laatste puur gal en water was dat ik had proberen te drinken. Nu nog steeds misselijk en hoofdpijn, bang om aan ontbijt te beginnen. Positieve is wel dat de buikpijn die ik afgelopen dagen had mijn buik hard laat groeien. Is echt een bol, ook als ik sta 馃槉 maar doet wat pijn bij aanraking, hebben jullie dit ook?

2 maanden geleden

Reactie op Sena馃

Bijna 16 weken zwanger en de kwaaltjes worden steeds minder. Is erg fijn ma ...
Ja heb ik ook! Af en toe 鈥榮 avonds een beetje misselijk of gedurende de dag een klein kenmerkend iets, maar over het algemeen voel ik me zo veel beter nu

2 maanden geleden

Reactie op Sena馃

Bijna 16 weken zwanger en de kwaaltjes worden steeds minder. Is erg fijn ma ...
Is heel normaal hoor. Het is pure pech als je nu nog veel kwaaltjes hebt.

2 maanden geleden

Reactie op puck1999

Ja heb ik ook! Af en toe 鈥榮 avonds een beetje misselijk of gedurende de dag ...
En hoe voelt jouw buik aan? Mijne lijkt ook niet hard of gegroeid ofzo 馃槄

2 maanden geleden

Pfffff ik kan echt vaak per dag naar de wc voor een grote boodschap.馃槄 meer die hier last van hebben?

2 maanden geleden

15 weken en soms echt krampen.. komende en gaande krampen.. waar ik dan weer om ga stressen :(

2 maanden geleden

Helaas begint hier de bekkenpijn alweer. Wordt nog een lange tijd pijn lijden tot februari

2 maanden geleden

Ik heb zoveel hoofdpijn weer de laatste dagen.. 馃槚

2 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

15 weken en soms echt krampen.. komende en gaande krampen.. waar ik dan wee ...
Geen blaasontsteking?

2 maanden geleden

Reactie op deniesvw

Geen blaasontsteking?
Nee. Ik heb dat onlangs nog laten checken..

2 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

15 weken en soms echt krampen.. komende en gaande krampen.. waar ik dan wee ...
Zou het groeipijn zijn? Ik heb afgelopen week ook veel krampen gehad en mijn buik is echt enorm gegroeit plots!

2 maanden geleden

Ik heb de laatste dagen ook weer veel hoofdpijn en krampen, eigenlijk meer steken in mijn lijf. Super irritant! Gaat eigenlijk alleen weg als ik even ga liggen, maar dat kan lang niet altijd (eerder bijna nooit, ivm werken en een dreumes thuis)

2 maanden geleden

Reactie op Kuskus

Ik heb zoveel hoofdpijn weer de laatste dagen.. 馃槚
Same! Boosdoener zijn gigantische spierknopen bovenin de nek. Iemand ervaring met dry needling tijdens de zwangerschap?

2 maanden geleden

Reactie op amomisborn89

Same! Boosdoener zijn gigantische spierknopen bovenin de nek. Iemand ervari ...
Ik heb er een positieve ervaring mee. Vind het echt werken !

2 maanden geleden

Ik ben moe, slaap heeeeeel slecht kan hele nachten wakker liggen. En ik ben de heledag bloed chagerijnig馃槴 wie heeft hier last van?

2 maanden geleden

Iemand ook last van hartkloppingen? Ik merk sowieso dat ik mn hartslag echt veel beter voel, veel aanweziger op verschillende plekken in mn lichaam. Maar ook op rustige momenten opeens zomaar mega hoge hartslag

2 maanden geleden

Reactie op mickey23

Iemand ook last van hartkloppingen? Ik merk sowieso dat ik mn hartslag echt ...
Jaa ik voel/zie hem ook heel erg bij mn buik. Ook sneller als ik in bed lig dat ik echt mn hart harder hoor kloppen maar ook echt voel

2 maanden geleden

Reactie op Kirsten.:)

Jaa ik voel/zie hem ook heel erg bij mn buik. Ook sneller als ik in bed lig ...
Ja echt precies dat! Dan realiseer ik me opeens weer extra hoe hard je lichaam aan t werk is 馃槄