Ik heb sinds een week bijna dagelijks een soort spierpijn in mijn buik. Ik denk bandenpijn, maar wel alleen rechts. Valt me vandaag op dat ik er juist last van krijg na zitten/liggen en niet per se na inspanning. Blijf het iets geks vinden.
16+5. Ik dacht dat de nieuwe medicatie hielp, heb me 5-6 dagen goed gevoelt tot gisteren. Wat een rotdag. Weer de hele dag barstende hoofdpijn en enorm misselijk zodat ik na de middag geen hap meer binnen kon krijgen. Vanacht 4x een aanval van overgeven gehad waarvan de 3 laatste puur gal en water was dat ik had proberen te drinken. Nu nog steeds misselijk en hoofdpijn, bang om aan ontbijt te beginnen.
Positieve is wel dat de buikpijn die ik afgelopen dagen had mijn buik hard laat groeien. Is echt een bol, ook als ik sta 馃槉 maar doet wat pijn bij aanraking, hebben jullie dit ook?
Bijna 16 weken zwanger en de kwaaltjes worden steeds minder. Is erg fijn ma ...
Ja heb ik ook! Af en toe 鈥榮 avonds een beetje misselijk of gedurende de dag een klein kenmerkend iets, maar over het algemeen voel ik me zo veel beter nu
Ik heb de laatste dagen ook weer veel hoofdpijn en krampen, eigenlijk meer steken in mijn lijf. Super irritant! Gaat eigenlijk alleen weg als ik even ga liggen, maar dat kan lang niet altijd (eerder bijna nooit, ivm werken en een dreumes thuis)
Iemand ook last van hartkloppingen? Ik merk sowieso dat ik mn hartslag echt veel beter voel, veel aanweziger op verschillende plekken in mn lichaam. Maar ook op rustige momenten opeens zomaar mega hoge hartslag