1149 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op LisaVPH

Ik zit heel snel vol. Hebben hier meer mensen last van? Wat ik normaal als ...
Jaaaa, ik eet zoooo slecht tegenwoordig.. net ook halve hamburger en 3 patatjes met komkommer en tomaat馃槀 Hoop wel dat het beter gaat worden

2 maanden geleden

Reactie op LisaVPH

Dit heb ik ook. Als ik dan niet te misselijk ben om te eten zit ik vol na enkele happen 馃槄 werkt soms best op mijn systeem want de zin in eten is er dan wel haha Ik hoop dat het nu even wennen is door verschuiving van alles door de groei van de baarmoeder. Maar ja, zie het ook niet echt anders met een nog grotere baarmoeder 馃槵

2 maanden geleden

Reactie op LisaVPH

Yess herkenbaar. Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Hielp om het avondeten in delen te doen. Nu ook weer mee begonnen en werkt weer

2 maanden geleden

Reactie op Boy or Girl

Smiddags heb ik geen last meer en jij
Nee ik ook niet alleen snachts heel erg en dan in de ochtend. Spieren lijken wel soort van beurs te worden echt naar

2 maanden geleden

Reactie op LisaVPH

Zeker! Ik moet langzamer eten en kleinere porties eten, als ik dat niet doe heb ik echt pijn in mijn maag. Ik eet m鈥檔 ontbijt en lunch in fases. Eet meer tussendoortjes en eet kleine porties avondeten. Om later op de avond nog wat fruit te eten. Tapas avondjes zijn hier nu favoriet. Want dan kan ik elke keer kleine hapjes eten in een paar uur tijd ipv in 1x een grote maaltijd 鈽猴笍

2 maanden geleden

Men.. sinds vandaag heb ik af en toe een vervelende kuitkramp. Ik herinner me nog van mn vorige zwangerschap dat ik hier ook echt van kon wakker liggen 馃ゲ

2 maanden geleden

Reactie op RomyH

Men.. sinds vandaag heb ik af en toe een vervelende kuitkramp. Ik herinner ...
Me2! Banaan voor het slapen gaan zou helpen maar dat heb ik nog niet geprobeerd馃槄

2 maanden geleden

Reactie op RomyH

Of magnesium slikken

2 maanden geleden

Zijn er meerdere die een vervelende pijn voelen bij bepaalde bewegingen en gaan zitten/staan in hun bil? Ik heb echt pijnscheuten in mijn linkerbil niet normaal馃ゲ

2 maanden geleden

Reactie op RomyH

Ja magnesium calcium en vit d op peil houden!

2 maanden geleden

Reactie op Caitlinxo

Zijn er meerdere die een vervelende pijn voelen bij bepaalde bewegingen en ...
Ik heb inderdaad ook sinds een week een heel zeer bil. Ook last van mijn stuitje en de pijn van mijn bil straalt uit naar mijn been. Erg vervelend gevoel..

2 maanden geleden

Reactie op Mariekvdv

Ik heb inderdaad ook sinds een week een heel zeer bil. Ook last van mijn st ...
Pfff zeg mij wat! Super vervelend. Hoop dat het snel over is!

2 maanden geleden

Reactie op Caitlinxo

Zijn er meerdere die een vervelende pijn voelen bij bepaalde bewegingen en ...
Ja! Ook links 馃ゲ Al 4 weken ofzo inmiddels, echt niet fijn. Maar ik merk wel dat het minder wordt met paar dagen rust. Dus weinig huishoudelijke taken, niet tillen/slepen

2 maanden geleden

Reactie op Alili95

Ja! Ook links 馃ゲ Al 4 weken ofzo inmiddels, echt niet fijn. Maar ik merk we ...
Goede, ga ik eens proberen dan. Massage hielp hier in ieder geval niet馃槄

2 maanden geleden

Reactie op RomyH

Ik ook snachts af en toe schiet het zo pijnlijk in de kramp!

2 maanden geleden

Reactie op Caitlinxo

Goede, ga ik eens proberen dan. Massage hielp hier in ieder geval niet馃槄
Nee, hier ook niet. Tenminste, heg was even fijn en gaf wat verlichting (zelfs 3 weken fysio), maar kwam evenhard terug. Nu even op vakantie geweest en dus 0 huistaken en m'n vriend laat me niks tillen, en het is echt 80% beter

2 maanden geleden

Iemand hier die veel moet overgeven en ook tandpijn heeft? Ik ging vorige maand naar de tandarts en had toen graat 1 van iets waar ik de naam niet meer van weet, maar blijkbaar vaak voorkomend bij zwangere vrouwen. Hij gaf me sowieso een vervolgafspraak, die staat voor 6 oktober. Maar mijn linkerkaak doet intussen zoveel pijn. Ben bang om te kijken hoe mijn tand er uit ziet. Komt dit door het vele overgeven? Wat kan ik het beste doen in de tussentijd? Ik heb al speciale tandpasta en mondspoeling gekregen de laatste keer en flos in de avond (in de ochtend ga ik er gegarandeerd door overgeven...). Ik twijfel altijd om mijn tanden te poetsen na het overgeven gezien ze zeggen dat je het zuur er dan net inwrijft. Spoel mijn mond nu met water en soms mondspoeling als ik thuis ben.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Iemand hier die veel moet overgeven en ook tandpijn heeft? Ik ging vorige m ...
Krijg net melding van 24baby "let op! Je gebid is gevoeliger voor gaatjes"... uhm ja blijkbaar 馃槄

2 maanden geleden

Reactie op LisaVPH

Ik heb het nu ook sinds een paar dagen. Ik hoef eigenlijk na de lunch niet meer te eten. Heb dan geen zin meer in het diner.

2 maanden geleden

Zijn er meerdere dames die last hebben van maagzuur? Ik word er gek van 馃槄