Ik zit heel snel vol. Hebben hier meer mensen last van?
Wat ik normaal als ...
Ja dit heb ik al vanaf het begin! Ook niet perse snaai zin of wat dan ook, dus wat dat betreft vind ik het wel prima 😅.
Als ik tegen de middag pas ontbijt heb ik met avondeten ook geen honger. Of ik zit ineens vol en dan stop ik ook met eten
Zijn er meerdere dames die last hebben van maagzuur? Ik word er gek van 😅
Nee gelukkig niet! Al heb ik nooit echt snel last van maagzuur gehad, weet niet of dat scheelt.
Slapen op je linkerzij schijnt te helpen en vanille vla! Hopelijk helpt het iets en heb je er snel minder last van
Nee gelukkig niet! Al heb ik nooit echt snel last van maagzuur gehad, weet ...
Ik herken maagzuur dus ook totaal niet bij mezelf… maar heb ik met meerdere dingen deze zwangerschap 🤣 ik ga vanille vla maar eens proberen. Thank you 😊
Zijn er meerdere dames die last hebben van maagzuur? Ik word er gek van 😅
Loop hier niet onnodig lang mee rond als de gewone dingen niet helpen. Hier heb je medicatie voor en toen was het zo goed als over bij mij! Was echt een verademing!
Ik herken maagzuur dus ook totaal niet bij mezelf… maar heb ik met meerdere ...
Ohh wat vervelend zeg! Hopelijk helpt het en anders de reactie hieronder opvolgen. Als de medicijnen gewoon mogen en je hebt veel last, dan zeker doen!
Ja ik heb het idee dat het weer terug is met veel slijm in me keel en ik da ...
Jaaa herkenbaar, ik heb medicijnen gekregen van de gynaecoloog. Dus ik denk dat je dat gewoon kunt aanvragen, als je dat wil. Bij mij helpt het in ieder geval wel iets 😊
Slecht slapen. Elke nacht wel een keer wakker om te plassen en dan niet in slaap kunnen vallen. Of omdat ik ineens heel wakker ben of omdat ik mega trek heb..
Hebben jullie ook last van een dicht oor? Meerdere keren per dag gaat mijn oor dichtzitten (beide kanten, soms wisselen ze elkaar eens af 😅). Echt heel vervelend.
Vraag me af wat de reden hiervan is? Vind het totaal niet linken aan een zw ...
Ik heb het idee dat t bij mij komt als ik te lang niet heb gegeten, alsof het bloedsuiker level invloed heeft op de drukregulatie? Wanneer gebeurt het bij jou?