1149 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hebben jullie ook last van een dicht oor? Meerdere keren per dag gaat mijn ...
JAAAAA, same!

2 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Heel irritant dat je dan jezelf zo hoort praten h猫 haha
Ja echt 馃槄 stond bij de post om een pakketje af te halen en vond het zo raar. Beide oren zaten toen dicht 馃ぃ

2 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Ik heb het idee dat t bij mij komt als ik te lang niet heb gegeten, alsof h ...
Hmmm heb er nog niet echt op gelet of ik er een patroon in vind. Zal ik wel eens doen!

2 maanden geleden

hier ook dichte oren gehad de laatste weken, maar nu gelukkig geen last meer van. sinds eind vorige week ineens last van helse kuitkrampen 's nachts. en dat zorgt overdag weer voor enorme spierpijn馃珷

2 maanden geleden

Hoeveel paracetamol zouden jullie max nemen op een dag? Heb echt weer barstende hoofdpijn en ben doodop van de hele nacht niet te slapen. Heb een paracetamol genomen rond 09:00, maar doet helemaal niets...

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hoeveel paracetamol zouden jullie max nemen op een dag? Heb echt weer barst ...
Volgens mij 3-4 x per dag 500-1000mg pcm, maximaal 3000 per dag.

2 maanden geleden

Zitten bij jullie de nachtelijke kuitkrampen ook vooral in 1 been? 馃槙

2 maanden geleden

Bij mij zijn de rugklachten begonnen (18 weken). En merk dat draaien in bed wat minder soepel gaat. Dus ik ben aan het kijken naar een zwangerschapskussen

2 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Ja, dat heb ik ook gehad. Al magnesium aan het slakken?

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hoeveel paracetamol zouden jullie max nemen op een dag? Heb echt weer barst ...
Mijn dokter heeft me verteld dat 1 paracetamol voor een volwassene eigenlijk een te lage dosering is en dat je het beste er 2 in een keer kan nemen. En ik zou zelf kijken hoe het een aantal uur daarna voelt om te bepalen of ik nog zo een dosis neem. Zou zelf tot maximaal 3x per dag doen.

2 maanden geleden

Reactie op MichelledH

Mijn dokter heeft me verteld dat 1 paracetamol voor een volwassene eigenlij ...
Lijkt vandaag gelukkig weg te zijn. Ga eens bellen om na te vragen. Nu kreeg ik enkel advies om pracetamol te nemen bij hoofdpijn, verder geen info.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Lijkt vandaag gelukkig weg te zijn. Ga eens bellen om na te vragen. Nu kree ...
Fijn dat je je beter voelt! 馃檶

2 maanden geleden

Reactie op Zjanies

Ja, dat heb ik ook gehad. Al magnesium aan het slakken?
Nee.. schijnt dat bij zwangerschap het meer ligt aan je bloedsomloop dan aan een magnesiumtekort..

2 maanden geleden

De hoofdpijn is weg, maar nu zit mijn oor dus al sinds de late voormiddag helemaal dicht en begin word er intussen echt gek van 馃槵

茅茅n maand geleden

Reactie op Ikigai

De hoofdpijn is weg, maar nu zit mijn oor dus al sinds de late voormiddag h ...
Zou je oren uit laten spuiten als je er zoveel last van hebt. Dan ben je er vanaf 馃槈

茅茅n maand geleden

Reactie op Insuba

Zou je oren uit laten spuiten als je er zoveel last van hebt. Dan ben je er ...
Mag woensdag langs bij de huisarts. Maar zou het daaraan liggen? Heb dit echt nog nooit gehad.

茅茅n maand geleden

Reactie op IreneEmma

Ja hier ook, een voetenbadje met magnesiumzout s avonds en/of magnesium olie onder mijn voeten en op mijn kuit, doen hier wonderen.

茅茅n maand geleden

Reactie op Ikigai

Mag woensdag langs bij de huisarts. Maar zou het daaraan liggen? Heb dit ec ...
Ja kan heel goed hoor. Ik heb een smalle gehoorgang en eens per jaar spuit ik ze uit.

茅茅n maand geleden

Ik had bij mijn eerste zwangerschap en nu weer ook constant een dicht oor. Om gek van te worden. Na de bevalling was het gelijk over. Nog even volhouden!

茅茅n maand geleden

Ik had ook steeds van die klapperende oren en na t uitspuiten geen last meer van gehad. Geen idee of het toeval was maar kan iig geen kwaad