1149 Reacties
5 maanden geleden
Zijn er meer mensen die het ontzettend koud hebben de hele tijd? Ik loop echt rond in mijn winterkleding, anders heb ik het zo koud dat ik er bijna van ga rillen.
Daarnaast ook moe, misselijk en opgeblazen. Maar ik kan me niet herinneren dat ik het bij mijn eerste zwangerschap ook zo koud had.
5 maanden geleden
Reactie op Bananababy
Zijn er meer mensen die het ontzettend koud hebben de hele tijd? Ik loop ec ...
Dit herken ik ook wel hahaha, heb het elke keer heel fris. Laatst al dikke badjas aangeschoten 🤣🫣
5 maanden geleden
Reactie op Bananababy
Zijn er meer mensen die het ontzettend koud hebben de hele tijd? Ik loop ec ...
Ik heb het ook ontzettend koud de hele dag! Ik kan me inderdaad ook niet herinneren dat ik dit bij de vorige zwangerschappen had. Verder gevoelige borsten en krampen in de buik!
5 maanden geleden
Reactie op ItsB
Vandaag is een pittige dag. Enorme buikkrampen, diarree en in de ochtend mi ...
Ik ook extteme buik en rugkrampen
5 maanden geleden
Vandaag echt veel rugpijn en krampen gehad in de auto en laat het nou precies een keer zijn dat ik 50 minuten in de file zat ... En ik lees dat mensen het koud hebben, maar ik heb het juist zo heet telkens en soms benauwd jeetje
5 maanden geleden
Buikkrampjes zijn wel wat minder geworden bij mij nu! Voel ze nog wel paar x per dag vooral in rust, maar wel stukje minder. Zijn nu ook op vakantie dus misschien daardoor wat minder doorgehad. Wel ontzettend snel buiten adem, hartslag rond de 90/100 slagen vaak in rust. En erg vermoeid nog steeds, slaap vaak smiddags een uurtje als t lukt en tijd heb
5 maanden geleden
Reactie op nat1304
Ohhhh precies dezelfde hier, vooral met dat koud hebben. Vorige keer had ik ...
Pfff ik hier juist de hele tijd warm en opvliegers idd! Zweet loopt me over de rug af en toe…
5 maanden geleden
Ik heb ineens heel erg kramp aan mijn rechterkant, wat is dat? Het straalt helemaal uit naar mn rechterbeen
5 maanden geleden
Reactie op AmeliaRome
Ik heb ineens heel erg kramp aan mijn rechterkant, wat is dat? Het straalt ...
Ik heb dit ook! Maar dit heb ik als m’n menstruatie eraan zit te komen ook, daar herken ik het altijd aan. Nu is het korter, gaat weer weg en komt dan later weer terug. Ik denk dat het erbij hoort?
5 maanden geleden
Reactie op Wensje1992
Ik heb dit ook! Maar dit heb ik als m’n menstruatie eraan zit te komen ook, ...
Ah ik denk het, maar ik schrok me een hoedje! Ik ben wel erge kramp gewend maar dit.. ik durfde bijna niet te bewegen om het niet erger te maken. Het is gelukkig ook weer weg dus ik denk dat het niet zo ernstig was, maar sjeetje 😅
5 maanden geleden
Ik ben erg moe en heb sinds vandaag erg veel last van hoofdpijn. Nemen jullie gewoon paracetamol? Ik moet nog tot 16:30u volhouden op kantoor namelijk. 😅
5 maanden geleden
Reactie op NikkyV
Hoe slapen jullie? Ik lig al drie nachten wakker. Val prima in slaap, maar ...
Wat een verschrikking, ik heb dit ook al een paar nachten nu 🥲. Scheelt dat ik morgen nacht weg moet voor vakantie dus dan helpt het wel weer hahahaha