1149 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op berggeit
Veel andere kwaaltjes van mij zijn wat gezakt en komen nu soms met vlagen. ...
Oooh dat kolkhalzen bij het tandenpoetsen, wat vond ik dat de vorige keer verschrikkelijk. Nu (nog) geen last van. Maar ondanks dat ik de vorige ontzettend misselijk was, moest ik alleen overgeven door tandenpoetsen toen. Ik ging vooral bij mijn kiezen echt heel voorzichtig poetsen en met rust momentjes er tussen 🤷♀️
5 maanden geleden
Vandaag ben ik 4+5 en had al eerder last van misselijkheid maar vanmorgen was niet normaal. Zo misselijk heb ik mij nog nooit gevoeld en stond op het punt over te geven, maar was met mijn kleine dus gelukkig in kunnen houden. Herkennen jullie dit?
5 maanden geleden
Reactie op jaleo
Ik ben 4+2 en nog nergens last van. Bij mijn 1ste alleen iets vermoeid gewe ...
Ik moet zeggen dat ik dit fijn vind om te lezen. Ik heb zelf bijna geen symptomen alleen wat spierpijn en pijn in de rug. Werd er al een beetje onzeker van en was bang dat er misschien iets mis is omdat ik weinig klachten ervaar.
5 maanden geleden
Ik ben zo moe na twee dagen werken dacht ik even een dagje bijkomen komt er iemand op bezoek die ik echt niet wilde afzeggen. Nu huis opruimen heel veel was, mij kind had vandaag een poep explosie dus extra veel was. Ik val gewoon bijna in slaap en het is pas kwart over 11 in de ochtend. Merk nu al dat die bekken opspelen als ik niet genoeg rust. Verder nog niet misselijk maar dat komt wel over 1,5 week als het is zoals bij de eerste. En die scheten die stinken nog steeds enorm🤣🤣🤣
5 maanden geleden
Ik ben zo moe na twee dagen werken dacht ik even een dagje bijkomen komt er iemand op bezoek die ik echt niet wilde afzeggen. Nu huis opruimen heel veel was, mij kind had vandaag een poep explosie dus extra veel was. Ik val gewoon bijna in slaap en het is pas kwart over 11 in de ochtend. Merk nu al dat die bekken opspelen als ik niet genoeg rust. Verder nog niet misselijk maar dat komt wel over 1,5 week als het is zoals bij de eerste. En die scheten die stinken nog steeds enorm🤣🤣🤣
5 maanden geleden
Reactie op pip1994
Ik ben nu 5+4 en zit nog steeds te wachten op kwaaltjes. Enige wat ik merk ...
Ja ik heb dat ook! Ben wel iets minder ver (4+2), maar ook nauwelijks klachten😅
5 maanden geleden
Reactie op jaleo
Ik ben 4+2 en nog nergens last van. Bij mijn 1ste alleen iets vermoeid gewe ...
Wij zijn even ver!
5 maanden geleden
Reactie op AmeliaRome
Ah ik denk het, maar ik schrok me een hoedje! Ik ben wel erge kramp gewend ...
Ik heb ook wel een paar keer een steek gehad waar ik even van schrok hoor.. ging wel snel over, maar lees hier veel over krampjes etc. Lastig te bepalen wat niet meer normaal is.. maar als ik hier een beetje lees denk ik dat er nog bij hoort hoor! ☺️
5 maanden geleden
Hoi allemaal, ik ben nu 4+5 dagen zwanger.
Ik heb sinds het begin lichte menstruatiekrampachtige klachten maar dat komt en gaat. Verder sinds 3 dagen gevoelige borsten waar ik echt nog nooit last van heb gehad. En sinds anderhalve week echt ontzettend moe, met name na het middageten het gevoel dat ik het liefst een dutje zou willen doen. Hopelijk blijft het zo!! 🍀
Ik las een aantal berichten terug, dat een paar dames moesten kokhalzen wanneer ze hun tanden aan het poetsen waren, dit heb ik gister ook gemerkt toen ik het achterste gedeelte van m’n tong deed poetsen 😂🤢
5 maanden geleden
Reactie op Chaimajamie
Ik ook extteme buik en rugkrampen
Mag ik vragen op welke plek je heftige krampen in je buik had en de krampen in je rug was dat in je onderrug of ook in je boven rug. Ik ben morgen 4 weken en vorige maand met 4+3 een miskraam gehad dus bij ieder krampje/steekje maak ik me zorgen
5 maanden geleden
Reactie op chellebel03
Mag ik vragen op welke plek je heftige krampen in je buik had en de krampen ...
In me rug in het midden onder rug en in me buik soms zeikanten soms midden! Ik snap dat je je zorgen maakt maar de baarmoeder groeit vergelijk het met als kind dat je been krampen had.. dan kreeg je ook pijnlijke krampen in je been omdat je spieren groeide misschien helpt dat een beetje 🩵
5 maanden geleden
Reactie op NikkyV
Hoe slapen jullie? Ik lig al drie nachten wakker. Val prima in slaap, maar ...
Zelfde!
5 maanden geleden
Reactie op chellebel03
Mag ik vragen op welke plek je heftige krampen in je buik had en de krampen ...
Een prille zwangerschap voelt als ongesteld worden/ zijn. Het is een grote mind fuck en er wordt helemaal niet genoeg over gepraat of geschreven op informatieve sites. Zolang je niet bloed of dubbel ligt van de pijn hoef je je geen zorgen te maken om krampen.
Ik vertelde een vriendin dat ik zwanger ben en zei dat ik was vergeten hoe een prille zwangerschap voelt als ongesteld zijn. Haar reactie hierop was "ja, maar echt!".
5 maanden geleden
Hoi, 4w5d hier! 🙋🏼♀️ Ik ben vooral oh zo extreme moe. Mijn hartslag gaat ook snel omhoog, moet vaker plassen, Ben ook al wat misselijk geweest en soms komt die honger ineens mega opzetten. En soms doet mn onderrug echt behoorlijk pijn, maar voor mij is dat niet vergelijkbaar met menstruatiepijn (ik heb endometriose en adenomyose). Toch schrik ik dan ook steeds hoor na mijn twee vroege verliezen hiervoor (4w en 4w2d).