56 Reacties

23 dagen geleden

Ik heb eigenlijk elke avond een opgeblazen buik en last van m鈥檔 darmen.. Heel vervelend!

22 dagen geleden

Zijn er nog meer dames waarbij de wimpers allemaal uitvallen? 馃槄 ik mag niet klagen qua kwaaltjes maar heb altijd super lange en volle wimpers maar nu zijn ze echt compleet uitgevallen krijg geen eens geen mascara meer op馃槄

22 dagen geleden

19 weken en eigelijk 0 cravings 馃槃

22 dagen geleden

Reactie op Marielx

Zijn er nog meer dames waarbij de wimpers allemaal uitvallen? 馃槄 ik mag nie ...
Wow ja is dit een ding?! Ik dacht dat we juist volle haren kregen maar ik doe echt elke dag een wens de laatste tijd omdat er dan weer een wimper op mijn wang ligt. 馃啒

22 dagen geleden

Reactie op Marielx

Zijn er nog meer dames waarbij de wimpers allemaal uitvallen? 馃槄 ik mag nie ...
Nee... kan dat 馃槸 ik heb net dat mijn haar EINDELIJK niet meer afbreekt. Hoop wat lengte bij te krijgen voor mijn haar weer afzwakt 馃槄 wel vervelend voor je zeg!

22 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Wow ja is dit een ding?! Ik dacht dat we juist volle haren kregen maar ik d ...
Haha ik wist dus ook niet dat het een ding was馃ぃ ze werden eerst ook nog langer dan normaal maar binnen no time is er niks meer over馃槄 ik ben overgegaan op lipstick droeg ik eerst nooit om de aandacht te weerleggen 馃檲馃槀

22 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Nee... kan dat 馃槸 ik heb net dat mijn haar EINDELIJK niet meer afbreekt. Ho ...
Kennelijk! Maar ik lees er weinig over dus misschien is dit m'n straf omdat ik voor de rest weinig kwaaltjes heb馃槀 ik hoop dat het jou bespaard gaat blijven! En dat de kleine meid in m'n buik dan maar mooie wimpers mag krijgen 馃槄

22 dagen geleden

20 weken, weinig trek, hoofdpijn, slapende benen en armen, veel moe, rugpijn en buikpijn 馃槶 sinds een week nu, voorheen nergens last van gehad

22 dagen geleden

Reactie op Marielx

Kennelijk! Maar ik lees er weinig over dus misschien is dit m'n straf omdat ...
Dit komt niet door zwangerschap maar omdat de herfst er aan komt! Klinkt gek. Maar er zijn in het jaar 2 cycli waarin je wimpers veelal uitvallen, dat is herfst en lente. Ik kom zelf al jaren bij mijn wimperstyliste (extensions) en wimperuitval hoort bij deze periode van het jaar. De een heeft er meer last van dan de ander, toevallig vallen ze bij mij nu helaas ook met bosjes uit.

21 dagen geleden

Ik heb best vaak last van harde buiken bij inspanning/verkeerde beweging. Meerdere hier al last van? Zie er weinig tot geen topic over

21 dagen geleden

Reactie op Jesssz

Ik heb best vaak last van harde buiken bij inspanning/verkeerde beweging. M ...
Jaa hier ook

21 dagen geleden

Reactie op Jesssz

Ik heb best vaak last van harde buiken bij inspanning/verkeerde beweging. M ...
Heb ik ook nu al idd. Vorige zwangerschap had ik dat pas later.

20 dagen geleden

Opgeblazen buik, hartkloppingen en slecht slapen 馃槄

20 dagen geleden

Reactie op Jesssz

Ik heb best vaak last van harde buiken bij inspanning/verkeerde beweging. M ...
Ik ook mega.. mentaal kan ik nog alles maar fysiek merk ik echt heel snel last! Ik werk in de zorg en na 3 uurtjes op de werkvloer heb ik al echt pijn. Gelukkig per volgende week 50% ziektewet in.

20 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Dit komt niet door zwangerschap maar omdat de herfst er aan komt! Klinkt ge ...
Ik hoop het! Dan is er nog hoop馃槄 maar heb dit in 31 jaar nog nooit gehad. Ik las wel dat sommige wimperstylistes ook afraden om die extensions te zetten tijdens de zwangerschap omdat de wimpers veel sneller uitvallen. Zou alleen wel leuk zijn als er ook nog wat voor terug komt 馃槀 ik vind jouw theorie gunstiger 馃

19 dagen geleden

Nog iemand met verschrikkelijke jeuk? Krab echt mijn hele onderbuik open sinds enkele dagen en dat helpt natuurlijk niet echt mee.

19 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Nog iemand met verschrikkelijke jeuk? Krab echt mijn hele onderbuik open si ...
Jaaa herkenbaar! Om gek van te worden af en toe.

18 dagen geleden

Nog meer vrouwen die het zo ontzettend koud hebben steeds? Zelfs met schoenen aan voel ik mijn voeten branden van de kou馃槱

18 dagen geleden

19 weken en de vermoeidheid is nog steeds niet geweken....馃ケ馃槾 Ook meer hoofdpijn de laatste dagen. En pijnlijke borsten/tepels ook nog steeds niet weg. Alsof m'n tepels gekaasschaafd zijn

18 dagen geleden

Reactie op AapieSCL

19 weken en de vermoeidheid is nog steeds niet geweken....馃ケ馃槾 Ook meer hoo ...
Hier ook heel erg vermoeid! Morgen 23 weken. En veel lichamelijke klachten, maar vooral die moeheid zit ook echt in de weg.. zooo aan het afstrepen van de weken 馃. Hopelijk wordt het nog beter.