56 Reacties

18 dagen geleden

Reactie op Fier

Nog meer vrouwen die het zo ontzettend koud hebben steeds? Zelfs met schoen ...
Jaa enorm

18 dagen geleden

Ik heb vooral veel rugpijn. Ik doe kantoorwerk maar probeer wel regelmatig even op te staan en te lopen. Maar helaas helpt het nauwelijks

17 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Nog iemand met verschrikkelijke jeuk? Krab echt mijn hele onderbuik open si ...
Dat heb ik ook een aantal weken gehad! Vreselijk is dat ik ben er nu gelukkig van af. Bij mij hielp de menthol gel van de kruidvat het beste maar niet op wondjes smeren want dat bijt! En verder goed vet houden. Hopelijk is het bij jou ook een fase!

17 dagen geleden

Ik heb gister na lange wandeling en yoga opeens last van mn liezen en straalt nu door naar mn bovenbeen. Denk dat dit hoort bij bekkenpijn he? Is het dan slim om preventief alvast naar bekkenfysio te gaan? Of hoort dit er gewoon bij?

17 dagen geleden

Reactie op mickey23

Ik heb gister na lange wandeling en yoga opeens last van mn liezen en straa ...
Klinkt inderdaad als bekkenpijn! Heb het ook al, fysio helpt hier wel en denk dat je er sowieso goed aan doet preventief te gaan voor het erger wordt. De zwangerschap duurt nog wel even.

17 dagen geleden

Reactie op yamicaro

Ik heb vooral veel rugpijn. Ik doe kantoorwerk maar probeer wel regelmatig ...
Hier ook. Merk ook dat mijn buikspieren het niet goed meer doen en ik me met mijn armen recht moet helpen, zet ook extra druk op de rug.

17 dagen geleden

Slapeloosheid tot in den treuren 🤤🤤🤤 Sowieso ben ik van mezelf al een waakhond. Maar ik word nu bijna standaard 2 a 3 keer wakker per nacht. Het duurt dan weer een uur minimaal voordat ik weer in slaap kukel. Als dat uberhaupt wel lukt. Echt een battle tegen jezelf is het helaas.

17 dagen geleden

Mijn buik voelt ontzettend oncomfortabel tijdens het fietsen, alsof de baby alle kanten op schudt. Meer die het zo ervaren? Ik vind het maar gek, had dit vorige zwangerschap niet geloof ik (niet dat ik me kan herinneren)

11 dagen geleden

Meer vrouwen die nu al flink felle steken in hun borsten hebben? Ik ben nu 19+5 en afgelopen dagen meerdere keren gehad. Ik weet ergens dat het erbij hoort, maar gezien ik donderdag een cerclage heb gekregen vanwege een veel te korte baarmoederhals, haal ik ergens ook ik mn hoofd dat dit niet goed is en de bevalling snel kan beginnen🙈

11 dagen geleden

Nog meer dames last van pijn onder de rechter borst? Ik heb dus direct onder mijn borst (rechts onder, zij en heel kort afbuigend naar rug) af en toe 'pijn'. Als ik opsta heb ik nergens last van, maar aan het einde van de middag komt het opzetten, met BH of 'sporttop' aan (zonder beugel dus). Znder BH aan is dit in mindere mate rond begin van de avond (na koken). Gekke omschrijving: Het is een beetje alsof je een 'vetrol' voelt of een spier dat dubbel klapt ofzo?!😅. Als ik op mijn linkerzij op bed lig, voel je het echt 'trekken', draai ik op mijn rechterzij dan is het gevoel binnen 15 min verdwenen en heb ik de rest van de nacht er ook geen last meer van. Ik heb verder echt 0 klachten sinds begin zwangerschap en dit begon ongeveer een week geleden bij 20 weken. Bij elke controle heb ik een bloeddruk/urine/gewicht en bloedtest (laatste was bij 18 weken) en die zijn tot nu toe goed. Iemand een idee wat dit kan zijn?

11 dagen geleden

Reactie op Fier

Meer vrouwen die nu al flink felle steken in hun borsten hebben? Ik ben nu ...
Ja oom opeens sinds een paar dagen. Niet continue pijnlijke borsten, maar echt steken

11 dagen geleden

Reactie op Klaarvoorbabynummer2

Ja oom opeens sinds een paar dagen. Niet continue pijnlijke borsten, maar e ...
Dat moet ook zijn

11 dagen geleden

Reactie op Klaarvoorbabynummer2

Ja oom opeens sinds een paar dagen. Niet continue pijnlijke borsten, maar e ...
Ja het zijn inderdaad hier ook echt flink scherpe steken. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Maar wel akelig dat jij er ook last van hebt

11 dagen geleden

Heel veel vermoeidheid! Manmanman. Net of je een marathon hebt gelopen, dat gevoel. Ijzertekort heb ik niet (helaas anders valt er nog wat aan te doen). Veel rust nodig. Nu 24 weken, dus moet nog wel een tijd... iemand tips?

11 dagen geleden

Reactie op MissGvz

Heel veel vermoeidheid! Manmanman. Net of je een marathon hebt gelopen, dat ...
Herken die "helaas" als je je slecht voelt maar alles goed lijkt te zijn. Het is soms makkelijker als er iets is om op te lossrn dan wanneer je je er eigenlijk gewoon bij neer moet leggen. Geen tips helaas. Zoveel mogelijk rusten en er aan toegeven vrees ik.

10 dagen geleden

Heb iemand ook zo'n bandenpijn., vooral in de buurt van het schaambot dus laag in de buik? Voel het de hele dag door en als ik een verkeerde houding aanneem wordt het heel erg (Heb ook bekkeninstabiliteit). Of iemand die ervaring heeft hoe je hier het beste mee om kan gaan?

10 dagen geleden

Reactie op YH89

Nog meer dames last van pijn onder de rechter borst? Ik heb dus direct ond ...
Dit heb ik af en toe ook. Dacht eerst dat het mijn maag was, maar die zit precies aan de andere kant 😅 misschien beklemming van het eea nu de boel omhoog geduwd wordt?

10 dagen geleden

Reactie op Miesvdv

Heb iemand ook zo'n bandenpijn., vooral in de buurt van het schaambot dus l ...
Ik voel vandaag wel echt de hele dag een zeurend en oncomfortabel gevoel heel laag in de buik, soms voelt het ook drukkend, maar het zit bijv niet ‘typisch’ in mijn liezen..

10 dagen geleden

Nog meer dames die last hebben van pijnlijke /onrustige benen?

10 dagen geleden

Reactie op Finley2604

Nog meer dames die last hebben van pijnlijke /onrustige benen?
Pijnlijk niet. Wel vaak last van spierpijn, maar weet niet of je dat bedoelt? Maar echt heel erg onrustige benen! Zaterdagavond naar de cinema geweest en wist me echt geen houding te geven, merk vaker dat lang stilzitten zonder beweegoptie niet goed gaat. Ook 's avonds of in de zetel komt het op zetten. Geen idee wat je ermee moet.