56 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op Finley2604

Nog meer dames die last hebben van pijnlijke /onrustige benen?
Ja onrustige benen zeker. Heb ik normaal al snel last van, maar nu in de zwangerschap al helemaal. Enige wat hier helpt is of even lopen/staan, of slapen. Magnesium zou ook moeten helpen, maar weet niet helemaal of ik dat zo ervaar. Helpt wel iets denk ik, maar lang niet genoeg

10 dagen geleden

Reactie op MissGvz

Heel veel vermoeidheid! Manmanman. Net of je een marathon hebt gelopen, dat ...
Hier ook nogsteeds zooooo moe . Echt niet te doen

10 dagen geleden

Reactie op Boy or Girl

Hier ook nogsteeds zooooo moe . Echt niet te doen
Lukt het jou om regelmatig rust te pakken?

10 dagen geleden

Dag 3 zonder navalit en voel me zoooo slecht weer. Barstende hoofdpijn en 2 maal overgeven. Wordt met de dag weer erger, maar gynaecoloog wil liever dat ik ermee stop 馃槗馃槳

10 dagen geleden

Reactie op yamicaro

Ik heb vooral veel rugpijn. Ik doe kantoorwerk maar probeer wel regelmatig ...
Heb ik ook last van en ga hier speciaal voor naar de fysio. Wat ik moet doen is een kwartier lang een liggende vlinder (voetzolen tegen elkaar en knie毛n uit elkaar) en daarna 15x een glute bridge. Dat helpt bij mij wel

10 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Dag 3 zonder navalit en voel me zoooo slecht weer. Barstende hoofdpijn en 2 ...
Oh meid wat ellendig weer :( Hopelijk ga je je snel wat beter voelen, ook zonder de medicatie

10 dagen geleden

Reactie op MissGvz

Lukt het jou om regelmatig rust te pakken?
Nee met een dochter van 3 kan ik niet meer slapen overdags en ook niet uitslapen, en mijn man maakt.lange dagen dus soms is het echt aftellen tot bedtijd馃ゲ

9 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Dag 3 zonder navalit en voel me zoooo slecht weer. Barstende hoofdpijn en 2 ...
Wat ontzettend vervelend. Ik mag natuurlijk geen mediach adviea geven en jouw arts kent jouw persoonlijke situatie. Maar is ondansetron (zofran) al overwogen? Dat helpt mij heel erg goed. Zo dankbaar voor.

9 dagen geleden

Reactie op Boy or Girl

Nee met een dochter van 3 kan ik niet meer slapen overdags en ook niet uits ...
Poehh heel pittig! Knap dat je het ziet vol te houden 馃檹

9 dagen geleden

Reactie op Nele90

Wat ontzettend vervelend. Ik mag natuurlijk geen mediach adviea geven en jo ...
Ken ik niet, ga het eens zoeken. Heb mijn vroedvrouw gebeld en ze gaf aan toch maar weer navalit te gebruiken en binnen 2 weken weer te stoppen en kijken of het dan lukt. Heb net even enkele uren geslapen, maar vanaf ik wakker werd weer overgeven en die hoofdpijn erbij pfff. Hopelijk kan ik de navalit nu binnenhouden en gaat het morgen weer. Op het forum hier gebruiken velen het de hele zwangerschap, maar mijn gynaecoloog is erg van het zo kort mogelijk. Weet niet goed waar ik dan het best aan doe.

9 dagen geleden

Iemand ook last van ontstoken tandvlees? Net terug van de tandarts en gelukkig geen gaatjes of schade van het overgeven, maar mijn tandvlees zit als heel mijn zwangerschap met momenten ontstoken. Hij had er een moeilijke naam voor die ik al niet meer weet, maar zou door de hormonen komen?

9 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Iemand ook last van ontstoken tandvlees? Net terug van de tandarts en geluk ...
Ja! Door hormonen wordt je tandvlees gevoeliger. En dan het overgeven er nog bij gerekend (regelmatig dat er met tandenpoetsen weer een oprisping komt 馃槴), hou ik ook mijn hart vast bij mijn volgende tandartsbezoekje. Goed stoken maar!

6 dagen geleden

Word er ook iemand de laatste tijd weer meer duizelig? 馃槄 1e paar weken flink gehad. Toen wekenlang niet meer en lijkt nu terug te komen. Bloeddruk is prima, wel altijd heel ietsje lager (bijv 110/64) dus dat kan het eigenlijk niet zijn?

6 dagen geleden

Heeft er toevallig ook iemand last van een piep in 茅茅n oor? Had geleden dat het zwangerschapsgerelateerd kan zijn..

6 dagen geleden

Reactie op iadk

Heeft er toevallig ook iemand last van een piep in 茅茅n oor? Had geleden dat ...
Niet constant, maar heb wel dat het op hele random momenten ineens komt opzetten ja!

3 dagen geleden

Ik heb sinds 20 minuten een branderig gevoel in mijn vagina. Ook net of er een tampon uitzakt. Is dit normaal? De baby die daar trapt ofzo?