8 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben laatst gewoon hem met zijn voetjes in het badje zitten poedelen. Hij vond het heerlijk. Ik heb eigenlijk alleen gevoeld of het niet super koud was

6 maanden geleden

Mijn baby heeft gisteren in een zwembad van ongeveer 24 graden “gezwommen”. Hij vond het heerlijk. We hebben hem er na ongeveer 10 minuutje weer uit gehaald, maar toen was hij ook echt al heel moe.

6 maanden geleden

hier gewoon de tuinslang erin gehangen en wat emmers met warm water erbij gegooid. water was best frisjes, maar als je er even in zat heerlijk! kleine meid moest ook even wennen, maar vond het daarna geweldig en was ook hartstikke zen. na het zwemmen waren haar handjes en voetjes wat fris, maar nekje voelde nog goed warm en haar temperatuur was ook prima. heb ook goed gelet of ze tijdens het zwemmen niet bibberde of paarse lipjes kreeg enzo.

6 maanden geleden

Wij hebben het ook met de tuinslang gevuld in de ochtend, maar dan laten opwarmen door de zon. Was nog zeker niet warm, maar onze kleine vond het eigenlijk wel even lekker dat frisse water. Ze schrok er ook niet van toen ze er in ging en was alleen maar aan het genieten haha

6 maanden geleden

Ik doe mijn zoontje in een badje van 35 graden

6 maanden geleden

Hier ging onze meid huilend schreeuwen bij 32 graden badje🤣 dus wij doen alleen met water rond de 37 graden. Haha

6 maanden geleden

Wij hadden het water op 33 graden gedaan.

6 maanden geleden

Reactie op Annemariekje

Hier ging onze meid huilend schreeuwen bij 32 graden badje🤣 dus wij doen a ...
Onze zoon ook, hilarisch. Beetje verwend met ons bad en wij hebben daarom ook de temp omhoog gedaan met warm water 🙃😃