6 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb dat ook is denk ik normaal ik stond net nog onder de douche en dacht waarom zijn mijn borsten niet meer zo intens gevoelig en dacht meteen van alles naars probeer positief te blijven hoe lastig het ook is ik probeer het ook dikke knuffel

2 maanden geleden

Reactie op Lara27

Ik heb dat ook is denk ik normaal ik stond net nog onder de douche en dacht ...
Ahhh jeetje. Is bij mij af en toe ook minder hoor! Heb je wel al een echo gehad? Ik zag dat je ook 9 weken bent 鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op mymiracle94

Ahhh jeetje. Is bij mij af en toe ook minder hoor! Heb je wel al een echo g ...
Ja klopt ja ik heb wel een echo gehad met een kloppend hartje zag er goed uit 12 juli heb ik de 2 de echo ik denk dat het ook een beetje in me hoofd zit hoor dat druk maken 鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op Lara27

Ja klopt ja ik heb wel een echo gehad met een kloppend hartje zag er goed u ...
Dan hebben we m op dezelfde dag ik ook 12 juli 鉂わ笍 dat denk ik inderdaad ook ! Hoe zal t zijn als onze kleintjes er zijn? Dan is dit maar een voorproefje denk ik 馃ス

2 maanden geleden

Reactie op mymiracle94

Dan hebben we m op dezelfde dag ik ook 12 juli 鉂わ笍 dat denk ik inderdaad ook ...
Aaa echt o dat is echt heel toevallig ja dat denk ik ook moederen heet dat het is normaal zeggen ze dat je je zorgen maakt haha wel echt heel bijzonder dat je hem dan ook hebt o spannend 馃槏馃槏

2 maanden geleden

Reactie op Lara27

Aaa echt o dat is echt heel toevallig ja dat denk ik ook moederen heet dat ...
Vind ik ook echt 馃榾 hoelaat mag jij ik om 15:30 ! Ik stuur je even een verzoekje kunnen we elkaar misschien die dag op de hoogte houden als je dat leuk lijkt 馃グ