5 Reacties

één maand geleden

Hi, ik had dit ook vanaf 12 weken dat het erger was. Mijn maag was heel gevoelig. Pas tegen het einde kwam ik erachter dat klein beetje cola (zero) in de ochtend alvorens mijn ontbijt hielp. Laten we hopen dat het snel stopt.

één maand geleden

Hier ook! Niet helemaal gelijk, ik voelde me de eerste weken best slecht, toen gingen alle kwaaltjes weg tot een week of 12-13 sindsdien zit ik aan en af (de tussendagen blijf ik wel misselijk, maar niet met overgeven) dagen na elkaar met barstende hoofdpijn in bed om meerdere keren per dag over te geven. Voel me slechter dan in het 1e trimester. Gisteren ook zo'n dag, heb niets gegeten en zelf het beetje water dat ik dronk kwam er weer uit. Voor nu lijkt het er op dat ik me wat beter voel, maar ben mijn bed nog niet uit geweest dus we gaan nog zien... Bij mij helpt cola zero trouwens ook! Een vriend tipte het en heb nu sta daard een flesje bij als ik de bus moet nemen want word er standaard helemaal naar op.

één maand geleden

Hé wat vervelend! Hier was ik al misselijk voor de positieve test tot nu (13 weken), dus inmiddels wel een beetje ervaringsdeskundige 😉 Eet je al iets (cracker ofzo) in bed voordat je opstaat? Verder kan je suprimal halen bij de drogist, dit kan goed helpen. Het kan zijn dat je lijf even heel druk met bijvoorbeeld de placenta aanleg is en dat je daar misselijk van wordt. Bel vooral je huisarts of verloskundige als het te erg wordt!

één maand geleden

Ik had het ook! Week 13, maar hier was het den ik buikgriep die best lang aanhield! Dag of 5 last van gehad!

één maand geleden

Herkenbaar! Ik ben nu 15 weken. Tussen week 8 en 9 veel misselijk geweest en overgeven, toen twee weken suprimal geslikt, werkte goed. Maar helaas bij 11/12 weken kwam het nog erger terug. Heb nu medicatie van de HA, dat helpt redelijk. Wilde afbouwen/stoppen met de medicatie, maar helaas toen weer overgegeven, dus blijf de medicatie nog even door slikken. Sterkte, volgens mij kan het er zeker bij horen!