5 Reacties

één dag geleden

Hier het zelfde enkel maar spugen en onwijs moe toevallig zwanger van een dame? De verklaring voor de misselijkheid is bij mij dat mijn baarmoeder tegen mijn maag aan drukt en deze klachten veroorzaken voor de rest werkt bij mij helaas helemaal niks hopelijk krijg im weer ergens wat meer ruimte om normaal te kunnen eten en drinken zonder dat het er uitkomt.. heel veel succes en hopelijk vind je snel een tip check anders even mijn topic daar staan wel tips in misschien helpen die je..

19 uur geleden

Hier ook! Sinds deze week is het kokhalzen weer begonnen, ik was er 2 maand vanaf. En ook ontzettend moe ja. Ook een meid van 3 thuis 🤭 's middags doen we af en toe filmpje kijken, dan doe ik ff snel een powernap op de bank naast haar. Op werkdagen een kop koffie na de lunch. Zo kom ik de dag wel aardig door🫣 Geen idee waar het vandaan komt, bij de 1e zwangerschap hele 2e trimester top gevoeld. Zelfs tot 36 weken gesport.. maar nu 😴😴 Ben nu 23+2

19 uur geleden

Reactie op PinkPowny

Hier ook! Sinds deze week is het kokhalzen weer begonnen, ik was er 2 maand ...
24+2* 😅

12 uur geleden

Misselijkheid is hier ook weer terug. Was zo'n 4 weken weg. Vk zei ook dat het komt omdat mijn maag verdrukt word. En ik word daar ook erg moe van. Continue ziek en misselijk voelen. Bah 😞

12 uur geleden

Ik ben ook weer wat vaker misselijk ineens terwijl ik dit sinds week 13 niet meer ben geweest … bij mij komt het door maagzuur dus tabletten helpen me