11 Reacties

één maand geleden

Hier zie je het ook

25 dagen geleden

Misschien een cyste ? Als het zo in je hoofd zit zou je de gynaecoloog nog om extra uitleg kunnen vragen; zij is de expert . Zal niks zorgelijks zijn in ieder geval!

25 dagen geleden

Als ze heeft gezegd niks speciaals, is er dus niks om je zorgen over te maken. En anders gewoon even bellen! Geloof me je verloskundige heeft liever dat je even belt voor opheldering in plaats van dat je je eigen toch zorgen gaat maken. 😘

25 dagen geleden

Als de gynaecoloog zelf al aangeeft dat het wat vocht is is het niks (spannends) mocht er echt wat zijn zeggen ze dit meteen dus geen zorgen. Desnoods even bellen voor opheldering als je hiermee blijft zitten.

25 dagen geleden

Het zou eventueel ook een bloedvat kunnen zijn. In ieder geval iets van vloeistof maar geen idee of er op die plek een wat groter bloedvat zit. Als je inderdaad twijfelt gewoon de gynaecoloog bellen dat het niet lekker zit!

25 dagen geleden

Vind het gewoon zo raar aangezien dit bij de vorige echo’s niet te zien was. Op dat moment dacht ik er niet verder over na aangezien ze zei dat het niks was, pas achteraf begon ik te piekeren natuurlijk.

25 dagen geleden

Reactie op Iris_x

Vind het gewoon zo raar aangezien dit bij de vorige echo’s niet te zien was ...
Ik zou haar woord nemen. Ze heeft het zelf ook gezien, uitleg gegeven en maakt zich geen zorgen. Lijkt me dus dat het niets zorgelijk is? Ik denk niet dat leden van een forum het beter weten dan een gynaecoloog die je letterlijk verteld heeft wat het is 😙

25 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ik zou haar woord nemen. Ze heeft het zelf ook gezien, uitleg gegeven en ma ...
Ik zal wel niet de enige zijn die hier soms geruststelling zoekt, ook al werd er al gezegd dat zorgen maken niet nodig is. Kom vaak zo’n topics tegen. Daarnaast was zwanger worden voor mij niet evident dus mijn zwangerschap is qua gevoel sowieso iets zwaarder beladen helaas.

25 dagen geleden

Reactie op Iris_x

Ik zal wel niet de enige zijn die hier soms geruststelling zoekt, ook al we ...
Mijn reactie was geen aanval hoor. Sorry dat het zo overkwam. De antwoorden op je vraag zitten in de woorden va je gynaecoloog. Geruststelling zoeken mag, maar leek of je haar niet geloofde en een ander antwoord zocht.

25 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Mijn reactie was geen aanval hoor. Sorry dat het zo overkwam. De antwoorden ...
Ze zei idd dat het niets zorgelijk was maar vertelde niet wat het dan precies is, daarom blijft het hangen. Kwam beetje zo over ja, kan ook bij mij liggen natuurlijk. Geeft niks hoor.