4 Reacties
2 maanden geleden
Jep hier ook!
Ben nu 15 weken en 2,5 kilo afgevallen 😅 is niet veel, maar had dit ook niet verwacht haha
Ik eet wel, maar meer omdat het ‘moet’ 😖 heb idd nergens zin in, heel soms opeens wel in een chocolaatje ofzo, maar dan heb ik na 1 stukje ook weer genoeg 😂 dus ik eet ‘s ochtends netjes mn yoghurt met fruit en ‘s avonds mn avondeten, maar merk wel dat ik van alles minder eet dan voor de zwangerschap!
De kleine groeit goed tot nu toe, dus ik ga er maar vanuit dat de baby toch wel krijgt wat het nodig heeft 😅
2 maanden geleden
Jep, niet afgevallen maar ook niet aangekomen. Ik eet kleine beetjes van wat ik normaal altijd al eet.
Ik ben nu zwanger van een meisje en bij mijn zoon had ik altijd honger en at ik mega veel en hij nu ook 🤣
Je kindje pakt wat het nodig heeft dus dat zit vast wel goed. Probeer dingen te eten die je lekker vind en zo gezond mogelijk zodat je goede voedingsstoffen binnen krijgt. Zet ook niet teveel druk op jezelf want dan krijg je alleen maar meer afkeer voor eten
2 maanden geleden
Reactie op Bosdieren
Jep, niet afgevallen maar ook niet aangekomen. Ik eet kleine beetjes van wa ...
Ja om het kindje maak ik me inderdaad verder ook geen zorgen. Maar ik vind het zelf zo vervelend want krijg dus wel dat ik daardoor steeds heel licht in mn hoofd ben en snel misselijk voel door de lege maag.
Dank voor je tip! Misschien maar even van alles in huis halen om dan in ieder geval iets te vinden waar ik dan zin in heb en wat gezond is.