4 Reacties

6 uur geleden

Same, ik heb dit ook met mijn schoonfamilie. Plus dit is onze eerste niet eens de 2e. 0 interesse, ik lig in bed met bekkeninstabiliteit 0 keer gevraagd of ze wat konden koken of hoe het gaat. Vooral nu mijn moeder op vakantie is mis ik die kleine beetje hulp. Als we daar zijn wordt wel ff gevraagd hoe het gaat en daarna wil je koffie, wil je dit, wil je dat, allerlei dingen die k niet mag of kan eten. Tot nu toe geen cadeautje of iets gekregen. Van mijn ouders heb ik wel weer super veel gekregen en ze willen ook vanalles aanschaffen zodat wij dat niet hoeven te doen omdat alles nu zo duur is. Mijn moeder stuurt ook vaak lunchpakketjes op of brengt ze en doet dan de huishouden. Elke dag vragen hoe het gaat. Mijn schoonfamilie woont 30 minuten verderop, mijn familie 3u verder met file 4 uur. Mijn partner zegt dat ze het hem wel vragen, maar is toch zou fijn zijn als de lijn direct naar mij lag en dat ze ook gwn aan mij vragen hoe het gaat.

6 uur geleden

Heb je dit al eens naar hen uitgesproken? Het zou best kunnen dat net omdat jullie het minder groot maakten dat ze bang zijn dit zelf te doen. Misschien denken ze dat je er liever niet teveel mee bezig bent uit angst en willen ze niets forseren? Bespreek het eens! Een zwangerschap na verlies kijkt me voor iedereen wat lastig om te weten waar je goed aan doet.

6 uur geleden

Wat naar hoe je 2e zwangerschap is verlopen 🤍 Ondanks dat ik dat stukje dan niet heb meegemaakt is het gebrek aan interesse wel herkenbaar. Vorige keer was iedereen door het dolle heen, lieten ze me bijna niet met rust en nu hoor ik vrijwel niks. Heb het ook al eens tegen m'n man gezegd over de schoonfam, maar die lijkt het niet echt te merken. Voelt best eenzaam soms ofzo.. Iedereen lijkt nu alleen maar bezig te zijn met onze dochter, waar ik heel dankbaar voor ben, maar een beetje interesse tonen in de baby en mn gezondheid (heb al weken bekkenklachten) mag best.. Gister nog bij sm wezen eten en er wordt 0,0 over de baby gepraat. Er is letterlijk niks over gezegd of gevraagd. Doet soms wel zeer.. alsof deze baby minder gewenst is ofzo.. Alleen mn eigen moeder is heel betrokken, continu op de hoogte en is vanalles aan het breien voor de baby (sokjes, dekentjes) 🩷.

5 uur geleden

Ik ervaar hetzelfde, maar ik vind het heeeerlijk. Lekker rustig en mensen laten me met rust. De mensen die er toe doen (mijn gezin) helpt en steunen mij met alles. Dat is voor mij voldoende.