6 Reacties

één maand geleden

Hoi, ik ben morgen 14 weken en vanaf de eerste dag weinig tot geen symptomen. Gisteren de 13 weken echo gehad en alles ziet er super uit. Hopelijk stelt het je een beetje gerust!

één maand geleden

Nu 12 weken en vanaf beginn bijna geen symptomen. Genieten van de zwangerschap.

één maand geleden

Het is heel normaal dat rond deze termijn klachten verdwijnen :) Mijn vermoeidheid wordt ook al minder. Nog wel aanwezig maar niet meer zo heftig als eerst. Verder duidelijk last van een babybrain en hormonen 😂 Vorige zwangerschap voelde ik me rond de 11 weken weer enigzins 'normaal'

één maand geleden

Ja hoor ik heb eigenlijk bijna geen symptomen gehad. Met mijn 1ste zwangerschap ook niet. En idd wat ze al zeggen rond de 12 weken worden je eerste kwaaltjes die je had vaak minder of gaan weg! Lekker genieten ervan dus! 😊

één maand geleden

Zelf ook weinig symptomen nu 10+1, wel gevoelige borsten en heel erg moe. Binnenkort echo :)

één maand geleden

Nu 13 weken, maar vanaf 8 weken al op en neer gaande klachten. Is heel normaal! Soms 3 tot 7 dagen weinig bijzonders, komt het ineens 2x zo hard terug erna. Had heel week 12 nauwelijks last van borsten. Sinds vandaag weer jeuk, warm en gespannen bijvoorbeeld.