10 Reacties

8 dagen geleden

Morgen 20 weken en voel eigelijk nog niks

8 dagen geleden

Hey Ik voel pas sinds een week wat (21 weken) Is wel pas me eerste zwangerschap maar het maakt niks uit hoor

8 dagen geleden

Mijn verloskundige zei als je met 24 weken niet elke dag iets voelt moet je wel bellen

8 dagen geleden

Ik voelde vroeg wel wat bewegingen maar nu vorl ik haar pas echt heel goed sinds een paar dagen en ik ben morgen 23 weken

7 dagen geleden

Ik ben nu 22+3 en heb vandaag voor het eerst iets gevoeld. Verder heb ik ook totaal geen klachten alleen een groeiende buik idd. Heb het 1x gevoeld en verder vandaag ook niet nog een keer. Ligt jou placenta ook voor? Dat is bij wel het geval waardoor je alles minder goed en later pas kan voelen.

7 dagen geleden

Hier ook 21 weken zwanger heel af en toe voel ik wat maar dat is ook wel echt minimaal

7 dagen geleden

Ik was ook ruim 21 weken zwanger toen ik pas voor het eerst wat voelde. Terwijl ik met mijn eerste zwangerschap al vanaf 17 weken de baby kon voelen. De placenta ligt deze keer anders waardoor het langer duurde.

7 dagen geleden

Hier nu 21 weken en heb nog helemaal niks gevoeld 😅 Maar mijn placenta ligt voor en ik ben van mezelf al wat voller, dus dat kon nog wel even duren zei ze bij de 20 weken echo 🥲 Bij 28 weken hoef je je kindje pas echt dagelijks te voelen zei de verloskundige, dus daar ga ik maar vanuit dat ik dan wel wat voel tegen die tijd 🙈

7 dagen geleden

Ik ben 23+3 en voel ook weinig. Ik voel echt maar af en toe een plopje. Als ik dan iets voel dan duurt dat ook maar heel kort. Bij mij zal het wss komen door de placenta die voor ligt. Maandag heb ik een groei echo dus dan kan ik weer even naar hem kijken.

7 dagen geleden

Het is ook heel afhankelijk van de ligging van de placenta,