11 Reacties

2 maanden geleden

1-2 weken had ik bij 3+4 3+ had ik bij 6+1 maar heb tussendoor niet meer met de cb getest, vind ik ze echt te duur voor 馃槄

2 maanden geleden

Tot 4.1 had ik een 1-2 staan en toen op 4.2 stond die op 2-3 en op 4.6 sprong die naar 3+. Ik was ook heel onzeker namelijk doordat die 2 maanden terug ook op 1-2 bleef staan en ik een miskraam kreeg. Hoeveel weken ben je nu en waar staat die nu op ?

2 maanden geleden

Reactie op selina30

Tot 4.1 had ik een 1-2 staan en toen op 4.2 stond die op 2-3 en op 4.6 spro ...
Jaaa dat maakt het zo spannend he.. Ik heb zondag getest dat was eigenlijk 4+1 en stond ook op 1-2. Ik heb nog niet weer getest en hield mezelf voor om zondag weer te mogen testen, maar ik ben zo ongeduldig en je gaat er niet meer zo 'onbezorgd' in.. Misschien vanavond dan toch maar weer testen en hopen op 2-3!

2 maanden geleden

Reactie op selina30

Tot 4.1 had ik een 1-2 staan en toen op 4.2 stond die op 2-3 en op 4.6 spro ...
Oh een beetje verwarrend, ik zie nu overigens dat ik dit in geboorteclub februari hebt gepost per ongeluk. Ik zit blijkbaar nog in deze groep door mijn miskraam. Ik ben namelijk na mijn miskraam weer meteen zwanger geworden! Dus van geboorteclub februari naar maart gegaan...
Ik had 3+ bij 4 weken maar mijn HCG was erg hoog dus bij mij klopte de clearblue niet eens..

2 maanden geleden

Ik had met 5+2 een 2-3 op de CB. Totale paniek voor een aantal dagen, maar inmiddels meerdere goede echo鈥檚 gehad :)

2 maanden geleden

Reactie op DC22

Ik had met 5+2 een 2-3 op de CB. Totale paniek voor een aantal dagen, maar ...
Fijn om te horen dat dit ook mogelijk is! Gelukkig heb ik nu 2-3 getest gisteren. Geeft weer vertrouwen 馃槉

2 maanden geleden

Clearblue meet vanaf het moment van de bevruchting. Voor de zwangerschapsduur moet je er nog 2 weken bij optellen

2 maanden geleden

Reactie op MenF23

Clearblue meet vanaf het moment van de bevruchting. Voor de zwangerschapsdu ...
Ja dat snap ik, staat duidelijk in de bijsluiter :)

2 maanden geleden

3+5 had ik 1-2 4+3 had ik 2-3 5+1 had ik 3+

2 maanden geleden

Ik had een 3+ bij 4+4. Mijn hcg was op 4+0 303 dus had al voor mijn nod een 2-3 gehad gezien die aangaat vanaf hcg 150. Sowieo is het allemaal een schatting. Gemiddeld heb je op 5 weken en hcg van boven de 2000, dat is ook de waarde waarbij de clearblue een 3+ geeft (officieel vanaf 2700). Maar kan dus prima wat vroeger of later gebeuren. Daarnaast had ik, als je met een verdubbeling iedere 48 uur rekent (wat klopt met mijn hcg waarde op 5 weken), een 3+ met een hcg van 1000-1500. Dus je moet deze echt met een grote korrel zout nemen. Al is die 3+ natuurlijk erg leuk om te zien!