5 Reacties

4 maanden geleden

Voor die 4 dagen zou ik het persoonlijk niet doen. Het is lang wachten, maar als het eenmaal zover is, komt het ineens heel snel dichtbij. Ik zou niet voor de 7 weken gaan. Stel dat je innesteling net wat later is geweest, dan kan het zijn dat je nog geen kloppend hartje ziet, wat waarschijnlijk alleen maar meer stress gaat opleveren, want dan moet je een week later terugkomen. En die week duurt lang kan ik je vertellen. Nog even volhouden, voor je het weet is het zo ver

4 maanden geleden

Voor die paar dagen zou ik het persoonlijk zonde vinden van het geld. Daarnaast is een pretecho voor de pret. Veel pret is er niet als je termijn niet blijkt te kloppen en je daardoor bijvoorbeeld nog geen kloppend hart ziet. Dat geeft alleen maar onzekerheid. Ik zou gewoon afwachten. Je verloskundige of gynaecoloog kan je tijdens je echo ook uitgebreid vertellen wat je ziet en of het (voor het termijn) goed zit of niet. Dat wordt bij een pretecho niet altijd gedaan. Nog een reden om het niet te doen.

4 maanden geleden

Ik heb het ook gedaan bij mn 2e zwangerschap, en geloof me je krijgt alleen maar stress/onzekerheid! Dan wordt afwachten nog moeilijker omdat je meer dingen in je hoofd krijgt door de onzekerheid. Dus ik zou gewoon wachten en positief zijn

4 maanden geleden

Ik heb het afgelopen maandag wel gedaan, wel ivm familieomstandigheden wilde wij na een mk graag weten of er wel een kloppend hartje was, en dit is ook zo. Heel fijn en geruststellend. Moet zeggen dat ik al wel iets verder ben nu 7 weken. Heb volgende week do een eerste echo bij de vk op iets meer dan 8 weken.

4 maanden geleden

Ik denk toch dat ik ga afwachten… geeft toch meer zekerheid 🤞🏼. Bedankt voor de ervaringen, die spanning doet toch wat met je haha!