39 Reacties

2 maanden geleden

Ik drink soms 3 caffeine vrije koffies en de andere keer 1 normale en 2 caffeïne vrije . Drink ook af en toe cola en thee (alleen rooibos) en mijn verloskundige deed er niet moeilijk over hoor :)

2 maanden geleden

Wow dat je nog koffie lust. Impressive! Volgens de ZwangerHap app mag je er 3-4 per dag. ☕️

2 maanden geleden

Ik drink 2 bakjes koffie per dag ( voor zwangerschap ook een enorme koffie leut) en als ik echt nog zin in wat warms heb pak ik een bakje thee rooibos. Verder pak ik mineraalwater met een smaakje of cola zero .

2 maanden geleden

Ik houd het op 1 kopje koffie per dag bij het wakker worden

2 maanden geleden

Kan echt wel hoor! Ik ben ook een echte koffiedrinker maar, nu ook in mijn 2de zwangerschap vanaf 6 weken walg ik ervan maar, drink ook gewoon een glas cola etc. Als ik wel koffie haf blijven drinken had ik ook max 2 kopjes per dag gedaan.

2 maanden geleden

Dikke luistertip! Ik ben direct gestopt. https://open.spotify.com/episode/33TU5WO3dNERqWADZhVECs?si=mx_PiCPESSawVD-fDJ1_kQ

2 maanden geleden

Ik dronk voor de zwangerschap 3 a 4 kopjes per dag, vooral op werk. Vanaf week 6 ben ik ziek geweest 2 weken lang en sindsdien kan ik geen koffie meer luchten of zien..

2 maanden geleden

Bah ik lust het echt niet meer😂😂 maar je mag gerust 2 kopjes koffie hebben hoor.

2 maanden geleden

Ik ben nu 8+3 en ik heb geprobeerd het te doen met 1 kopje cappuccino per dag, maar ik functioneer gewoon niet. Ik drink er nu 2 per dag en verder neem ik niks waar (voor zover ik weet) cafeïne in zit

één maand geleden

Ik drink meestal ook wel 2 kopjes 🙊

één maand geleden

Reactie op Suusje85st

Ik drink meestal ook wel 2 kopjes 🙊
Ik ook einde ochtend en begin middag , in elk geval op kantoordagen. Anders ben ik genoodzaakt om naar de suiker te grijpen om wat boost te krijgen en dat lijkt me ook geen goed alternatief😆

één maand geleden

1 of 2 kopjes kan niet zoveel kwaad! En als je meer koffie wil op een dag zou je eventueel nog kunnen investeren in een goede, wat duurdere decaf koffie voor na je wake up koffie, dan heb je toch de smaak 🤷‍♀️

één maand geleden

Ik drink meestal gewoon 2 kopjes per dag hoor🙈 Denk dat je vooral moet doen wat goed voelt voor je🫶🏻

25 dagen geleden

Ik drink 2 kopjes koffie per dag. Dronk voor mijn zwangerschap 4-5 kopjes per dag.

25 dagen geleden

Ik drink thuis 1 kopje en op het werk 1 kopje koffie. Als ik vrij ben thuis wisselend 1/2 kopjes koffie.

25 dagen geleden

Ik ben zwanger van de 3e. Drink 2 kopjes per dag. Dronk ik bij de 1e en 2e ook gewoon. Als je het bij max 2 houdt is dat gewoon prima.

24 dagen geleden

Ik dronk altijd 1 espresso met een bonbon van de patisserie. Ons ritueeltje. Ik drink nu een halve espresso met die ene bonbon. Dat komt op 1 slokje dus. Zoals wij de espresso zetten (met stoom)heb je wel de smaak maar minder cafeïne. Maar eigenlijk vind ik dat dit een mooi moment zou zijn om te stoppen met koffie... ik heb alleen nog geen alternatief voor ons sociaal momentje.

19 dagen geleden

Ik drink 1 kopje koffie en 1 cafeïnevrij, zit natuurlijk ook iets cafeïne in. Dus zeker 2 per dag! Dronk voor de zwangerschap zeker 4-5 kopjes op een dag😊

17 dagen geleden

Reactie op FB89

Neem lekker wat kleinere glaasjes/mokjes dan normaal. Dan kan je gewoon 2 a ...
Eet jij ook de rauwe sushi?