16 Reacties
één maand geleden
Ik doe ook niet zo’n jas, vind ze persoonlijk ook niet mooi. Ik zorg dat de kleine lekker warm ingepakt is, en ik heb een jas die mij te groot is, daar kan hij was wel even lekker onder als het zover is 🩵
één maand geleden
Onder een gewone jas paste hier echt niet, maar je kan ook los een warmtehoes kopen voor om je draagzak (Google op winterhoes slaapzak) of als je je kindje lekker warm inpakt is dat vaak ook al prima!
Ik vond een draagtas vooral fijn omdat ik mijn kindje dan verder niet (veel ) extra hoefde aan te trekken, maar als je dat niet erg vind is dat ook een prima optie.
één maand geleden
Reactie op Ikigai
Ik ben van plan haar op mijn gewone kleding te dragen en dan inderdaad jas ...
Draagzak en draagdoek is in de winter echt niet gelijk aan jas nog voldoende warm, dan moet je kleintje echt nog heel warm met jas en al aankleden voor je naar buiten gaat. Een berenpakje met voetjes gaat niet goed in de draagdoek of draagzak omdat dan de beetjes en voetjes bekneld kunnen raken in die houding.
één maand geleden
Reactie op Bosje02
Draagzak en draagdoek is in de winter echt niet gelijk aan jas nog voldoend ...
Ja daaronder zeker wel goed warm aankleden (is toch niet meteen een berenpakje?), maar bedoelde meer een extra laag ook. Als je eigen jas er omheen hangt zitten de voetjes daar ook al snel onder. Zo volledig inpakken eind februari/ begin maart lijkt me al snel te warm worden? Ze krijgen ook nog jouwlichaamswarmte mee. Het is geen hartje winter meer tegen dat we buiten gaan met onze februari baby's? Mocht het wel nog vriezen en sneeuwen zou ik dan pas kijken iets extra te kopen.
één maand geleden
Reactie op Ikigai
Ja daaronder zeker wel goed warm aankleden (is toch niet meteen een berenpa ...
Vorige jaar liep ik begin maart aan zee in een simpele t-shirt met lange mouwen en een korte mouwen t-shirt onder. Had toen zelf al geen jas meer aan dus om nu al een heel "winterpak" te gaan aankopen voor diezelfde periode van het jaar? Maar misschien zijn jullie temperaturen lager?
één maand geleden
Reactie op Ikigai
Dat weet je nooit van te voren hoe het weer de hele winter zal zijn, de eerste jaar van mijn dochter was er meerdere weken zeer guur weer het jaar erop milder🤷🏼♀️. Het berenpakje noem ik specifiek omdat niet iedereen weet dat het niet goed is om te gebruiken icm met een draagzak of draagdoek, dus het is geen aanval op jou maar puur ter informatie.
één maand geleden
Reactie op Ikigai
Net daarom zou ik pas op het moment zelf kopen, maar dat ben ik 😊
Lieve f ...
Nee snap ik hoor! Als ik er niet al eentje had van mijn zoontje had ik nu ook nog geen nieuwe gekocht, het weer is zo onvoorspelbaar. Mijn zoontje is van maart 2023 en daarvoor heb ik m ook pas gekocht toen hij een maand of 9/10 was, in de winter dus 😅 in maart had ik die echt niet meer nodig 🙈
één maand geleden
Wij hebben een hoes voor de draagzak, dan kun je je eigen jas eroverheen met de rits open dragen. Het bestaat uit een fleece deel en waterdicht deel. Dus je kan er meerdere kanten mee op. Het wordt snel warm eronder door je eigen lichaamstemperatuur die als kacheltje meewerkt. Kan je echt goed mee vooruit en de voeten passen er ook goed onder. Ik heb hem bij de eerste gebruikt toen hij rond de 7-9 maanden was ofzo dus al wat groter.
De Hoppediz Fleece-cover 3in1 is het.
één maand geleden
Reactie op Ikigai
Februari/maart zijn volgens mij de laatste jaren juist de koudste maanden en de maanden waarin je kunt schaatsen. Maar ook juist ook soms erg lekker warm want ik heb twee jaar geleden mijn verjaardag bijna buiten gevierd (eind februari) dus het kan echt alle kanten op 😅😂
één maand geleden
Ik heb er wel een (en ja, niet mooi inderdaad;-) maar vind het toch wel erg handig omdat het kindje dan ook iets minder warm gekleed hoeft te zijn. Als je dan vervolgens binnenkomt en kindje slaapt nog lekker, deed ik alleen mijn jas uit en kon hij rustig verder slapen in de draagzak.
één maand geleden
Ik heb ervaring met een begin maart kindje die ik ook veel gedragen heb en droeg hem buiten mijn jas in een (te groot) berenpakje of een voetloos pakje met dikke sokken en sloffen, was echt ideaal. Hij was 5 weken op deze foto.
één maand geleden
Ik heb een draagcover, geen idee meer welk merk maar ik vind het ideaal. Zodra het kouder is, gooi ik dat ding om mijn nek en is kindje warm en ik zelf ook warmer doordat het ding breder is dan de baby. Heb ik echt bij alle kids tot zo'n 15/18 maanden gebruikt dus het geld wel waard vond ik.