7 Reacties

4 maanden geleden

Ik neem gewoon paracetamol en ik denk er niet over na. Het pijnbestrijding, het lost het probleem niet op. Maar dit probleem wat jij hebt kan je even niet anders oplossen.

4 maanden geleden

Door een ongelukje is mijn nagel van m'n grote teen af. Van de huisarts mag ik gewoon paracetamollen, 3x per dag 2 innemen. Als ik maar zsm afbouw zodra het kan. Dus voor jou, ik zou gewoon even wat paracetamollen nemen als je het nu nodig hebt

4 maanden geleden

Thanks voor jullie snelle reacties! Ik neem er gelijk 2 :)

4 maanden geleden

Je hebt er nu al genomen, maar ik had het enkel gedaan als de pijn niet uit te houden is en beginnen met de laagste dosis en sowieso zo snel mogelijk weer stoppen. Paracetamol is veilig, maar er wordt nog steeds zo min mogelijk aangeraden.

4 maanden geleden

Ik heb mijn stuitje gebroken, de huisarts en verloskundige vertelde me dat 3x 1000mg per dag veilig is, al probeer ik het wel te beperken tenzij het echt niet anders gaat.

4 maanden geleden

Inderdaad, is gewoon veilig. Even wat anders, misschien overbodig. Heb je bij je tandarts aangegeven dat je zwanger bent? Ik weet uit ervaring dat sommige behandelingen niet mogen in de zwangerschap.

4 maanden geleden

Reactie op Wens123

Inderdaad, is gewoon veilig. Even wat anders, misschien overbodig. Heb je b ...
Ja heb ik aangegeven. Thanks dat je het even checkt! :)