13 Reacties

25 dagen geleden

Wij hebben het goedkoopste aankleedkussen dat we konden vinden. In het begin deden we hier geen hoes om, want er was dagelijks wel een ongelukje. Gewoon een tetradoek opgelegd en dan bij elk ongelukje vervangen. Pas toen ze al ouder was hebben we een hoes gekocht voor erop, eentje van Timboo omdat we deze lekker zacht vonden en omdat die in promo stond. Bij het kiezen van de hoes goed kijken naar de afmetingen van je aankleedkussen.

25 dagen geleden

Gewoon van de Hema ofzo hebben we In principe, Koeka ken ik dan niet, passen alle hoezen om een standaard aankleedkussen. Ik heb er hier van Jollein, Kruidvat en Hema

25 dagen geleden

Ik heb 4 verschillende haha.. nu 3e kindje maar vind het verschoonkussen van de Ikea het fijnste!

25 dagen geleden

Ik heb ook het goedkoopste aankleedkussen en moest een smalle want het kastje wat we als commode gebruiken is vrij smal. Alles past er altijd wel omheen. Heb juist altijd in het begin een hoes gedaan dan is t lekker warm voor de kleine en de hoes eraf nu hij ouder is.

25 dagen geleden

Wij hebben er een van Leander. Daarbij heb je geen hoes nodig. Leander is wel prijzig (maar behoudt ook goed zijn waarde). Wij hebben hem voor een zachte prijs overgenomen van een bevriend koppel, die hem weg deden.

25 dagen geleden

Ik heb een aankleed mandje het matrasje erin 😍

25 dagen geleden

Je kan het beste even in de winkel voelen. Ik vond de goedkoopste erg dun dus ben voor eentje duurder gegaan (denk bij babypark maar was bij mijn 1e kindje) Ik dacht dat aankleedkussens altijd een maat waren dus geen idee hoe de hoezen passen. Staan daar niet ook afmetingen bij vernoemd?

24 dagen geleden

Ik heb de goedkoopste gehad.. maar verschoon vaak gewoon op bed, bank of kleed haha

24 dagen geleden

Wij hebben er een van Leander. Daarbij heb je geen hoes nodig. Leander is w ...
Wij hebben deze ook! Helemaal top, want ons zoontje van 2 jaar past hij nog prima op.. en op zo’n standaard aankleedkussen niet 😅

24 dagen geleden

Reactie op nice88

Ik heb een aankleed mandje het matrasje erin 😍
Bevalt dat?

23 dagen geleden

Bij babypark hebben ze een aankleedkussen die aan de zijkant heel stevig is, van Wetoo. Hoeft geen hoes om heen is afneembaar, en als je je kindje verticaal wilt verschonen kan dat ook veel makkelijker omdat hij niet doorbuigt. Dat is wat ze ons geadviseerd heeft 😊

22 dagen geleden

Reactie op Anoniempjemop

Bevalt dat?
Geen flauw idee nog ligt een heel dik matrasje in bij andere kids een gewone aankleedkussen gehad maar wou graag met de trend meedoen 🤣 kijken of mijn baby het straks kan waarderen anders koop ik alsnog een normale

22 dagen geleden

Gewoon van de HEMA. Volgens mij een prima verschoonkussen