11 Reacties

vorig jaar

Wij hebben ikea, die beste uit test kwam bij consumentenbond

vorig jaar

Van IKEA, komt beste uit de test 👍🏻

vorig jaar

Reactie op Cristel1991

Van IKEA, komt beste uit de test 👍🏻
Heb je een linkje?

vorig jaar

Ik ben ook op zoek naar eentje in die maat. Die van Ikea is niet beschikbaar in 70x140. Ik zie wel de Airgosafe Koala voorbij komen bijvoorbeeld?

vorig jaar

Reactie op RMML

Ik ben ook op zoek naar eentje in die maat. Die van Ikea is niet beschikbaa ...
Deze bedoel je denk ik? https://www.vanastenbabysuperstore.nl/matras-peuterbed-topper-zzzoo-70x140-airgo-koala Ziet er inderdaad wel geschikt uit!

vorig jaar

Ik heb van pretura een matras in de maat 60x120, maar je hebt ze in alle maten. Bij de babydump gekocht. Voelde fijn aan

vorig jaar

Ik heb na veel googlen en ergens verderop heeft nog iemand dit topic maanden terug geopend de ikea krummelur gekocht. Hiernaast een nep variant toppertje van de aerosleep

vorig jaar

Reactie op RMML

Ik ben ook op zoek naar eentje in die maat. Die van Ikea is niet beschikbaa ...
Ik weet niet hoe ver je van de Duitse grens af woont, maar IKEA verkoopt in Duitsland onder andere het KRUMMELUR en HIMLAVALV matras in maat 70x140x10 cm.

vorig jaar

Reactie op noortje2406

Heb je een linkje?

vorig jaar

Reactie op noortje2406

Ja, wij hebben deze net gisteren binnen gekregen.
Wij hebben nummer 7 ofzo van de Consumentenbond gekocht. De zzzoo airgosafe beer. 128€ bij van Asten (70x140 ook) vonden wij beste kwaliteit/prijs verhouding als je niet naar Duitsland wilt rijden. (Wij wonen wel dichtbij de grens, maar precies in een duits gebied waar de eerstvolgende Ikea alsnog heeeel ver rijden is). We krijgen deze maandag binnen.