3 Reacties

4 maanden geleden

Ik denk dat dit heel persoonlijk kan zijn. Wij hebben luiers van de kruidvat, etos en pampera gehad, maar wel altijd de pure variant. Die zijn wat minder plastic en wat beter voor het milieu. En wij vinden ze ook fijner aanvoelen, ons zoontje van 2,5 heeft echt maar 1x luier uitslag gehad maar toen kreeg hij kiezen door. En we smeren niet preventief altijd ofzo. Romper vind ik nu de bamboo meegroei rompers van de hema fijn. Als kleine baby hadden we van Name It want die vielen wat smaller/langer. Qua verzorgingsproducten gebruikten wij weleda, maar genoeg mensen die heel wat anders gebruiken🤷‍♀️

4 maanden geleden

Ik zweer echt bij de Hema meegroeirompers van bamboe en dan in het begin zeker die overslag variant. Zoooo fijn, rekken heel goed mee, gaan genakkelijk aan en gaan dus lang mee. Hydrofiele doeken heb ik zelf van Sebra. Wel wat duurder, maar die blijven heerlijk zacht ook als ze niet in de droger gaan. En wij gebruiken gewoon de kruitvat luiers. Altijd tevreden over geweest.

4 maanden geleden

Ik zweer hier bij de rompers van prenatal en de luiers van rascal and friends. Luieruitslag word zo beperkt bij deze luiers!