18 Reacties

6 dagen geleden

Mannen boxers 👌. Heerlijk ruim voor je kraamverband en super comfortabel. Ook biker shorts (gewoon voor vrouwen) zijn fijn.

6 dagen geleden

Mady zeeman

6 dagen geleden

Primark, maatje L hebben ze goeie stretch en zachte onderbroeken (niet de beste winkel iknow)

6 dagen geleden

mannen boxers ideaal voor grote kraamverband vond dat na mijn vorige bevalling het fijnst

6 dagen geleden

Ik heb inderdaad ook soms de boxers van mijn man aan gehad maar ook deze van H&M vond ik fijn: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1069414011.html

6 dagen geleden

Je kan van die net broekjes halen die zijn echt fantastisch! Houden alles goed op hun plek en zitten ruim

6 dagen geleden

En neem je de boxershorts dan ook ruim? Ik heb zelf maat s/m. Is het dan aan te raden maat L te kopen?

6 dagen geleden

Maddy van zeeman grootste maat!

5 dagen geleden

Ik heb zelf maddy van de zeeman. Maar 2 vriendinnen gaven aan de eerste week of 2 weken luierbroekjes aan te doen. Dus ik ga hier even voor kijken…

5 dagen geleden

Reactie op 89dnielle

Ik heb zelf maddy van de zeeman. Maar 2 vriendinnen gaven aan de eerste wee ...
Die broekjes heb ik inderdaad ook gekocht, maar het lijkt me zo gek om helemaal geen ondergoed in het vluchtkoffer te doen 😅 ik moet 3 dagen daar blijven

4 dagen geleden

Ik heb echt nooit van die luierbroekjes of van die netbroekjes gedragen. Direct overgegaan op de maddy van de zeeman in een grotere maat met kraamverband

3 dagen geleden

Jane slip stretch van de zeeman. Zitten heerlijk!

3 dagen geleden

Vond zelf alle boxers vervelend zitten, alleen de (hele charmante) netbroekjes zaten oke. Dus heb die aardig lang aan gehad.

3 dagen geleden

Hoezo? Gewoon je reguliere stringetje toch?? (Grapje natuurlijk haha. Ik heb 2 of 3 dagen die netbroekjes gedragen en daarna de boxers van mijn man. Ik had toen maat M/L en hij XL in zijn boxers. Nou gaat dat dit keer denk ik niet meer zo goed omdat ik nu een stukje smaller ben dan toen.

3 dagen geleden

Netbroekjes, vooral ook als je een keizersnede hebt gehad erg fijn! Drukken niet in de wond, zitten ruim en houden tegelijkertijd verbanden goed op hun plek. Wegens pijnlijke ks-wond heb ik ze nog best een tijd aan gehad. Ga ze deze keer zeker weer gebruiken!

3 dagen geleden

De boxers van mijn mijn zijn hier altijd slachtoffer na de bevalling🤣😂

3 dagen geleden

Ik heb van mijn werk incontinentie broekjes meegenomen. Zitten erg fijn, beter dan dat losse dikke verband er in

3 dagen geleden

Lindex heeft heel fijn zwangerschaps ondergoed!