27 Reacties

één maand geleden

Ik draag alleen nog maar dit soort ondergoed : echt zo’n uitkomst!! Draag niks anders meer en raad het IEDEREEN aan alles van primark

één maand geleden

.

één maand geleden

Reactie op Demi Rokers

Ik draag alleen nog maar dit soort ondergoed : echt zo’n uitkomst!! Draag n ...
Dit is volledig syntethisch toch? Zou daar ook mee opletten door de verhoogde kans op schimmelinfecties tijdens je zwangerschap. Ts. Ik kocht de zwangerschapsslips van noppies. Ze zijn duur, maar 100% katoen en echt heerlijk! Ik ben nog amper aangekomen, maar kan ook niet veel verdragen aan mijn buik. De onderbroeken zijn enorm 😅 en gaan volledig over je buik (ik vind het net fijn met slapen) wat ik echt zalig vind. Ze hebben er dacht ik ook voor onder je buik, maar ben ik even niet zeker.

één maand geleden

Ik vind dit het aller fijnste. Ik ben flink aangekomen en mijn buik is al erg aanwezig

één maand geleden

Heb deze mama hipsters nu van de H&M! Zitten erg comfortabel en voelt niet vervelend tot nu toe bij de groeiende buik. Er is ook een variant met kant dacht ik 🤔

één maand geleden

Ik heb zelf naadloos ondergoed gekocht , zit echt het lekkerst vind ik

één maand geleden

Helpt het niet juist om ondergoed te dragen dat onder je buik zit? Ik heb het idee dat ik mijne gewoon de hele zwangerschap kan blijven dragen, omdat je daaronder niet echt groeit? 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1129879020.html ik vind deze erg prettig, vorige zwangerschap ook gedragen. De XL valt ongeveer als 44/46/(48) denk ik.

één maand geleden

Ik draag altijd naadloze string hipsters. En dat had ik ook mijn vorige zwangerschap aan. Het zit zo comfy.

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Helpt het niet juist om ondergoed te dragen dat onder je buik zit? Ik heb h ...
Ik ben aangekomen dus ook bij m’n benen/billen en juist net boven m’n schaambot 🙈 Ik dacht dat een maatje groter van wat ik altijd draag prima zou zijn maar het snijdt toch in de onderkant van m’n buik.

één maand geleden

Dank voor alle tips! Ik ga weer shoppen 🙂

één maand geleden

Ik draag gewoon katoenen slipjes van de HEMA vind katoen fijn zitten omdat het ademt ik raad zowiso synthetisch af ivm mogelijk schimmel infectie waar je in een zwangerschap eerder kans toe hebt.

één maand geleden

Ik draag naadloze of katoenen strings van HEMA, koop ze altijd standaard 1/2maten groter omdat ze soms wat krimpen en kleiner vallen. Dit valt onder de buik ben ook ruim 18 weken maar nog niet veel in gewicht toegenomen wel wat in omvang. Ik ervaar dit nog steeds als comfortabel. Als ik iets aangesloten over de buik draag, krijg ik juist irritaties daarvan.

één maand geleden

Ik heb deze gekocht.. niks zit meer lekker en strings al helemaal niet meer 🥴 https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/boxer/damesshortie-hoog-stretch-katoen-lichtbruin-19680687LIGHTBROWN.html

één maand geleden

Ik ben ook fan van HEMA katoenen ondergoed. Droeg eerst veel Hunkemoller, ook katoenen ondergoed, maar merk dat die randjes irriteren: harde randjes en zit vrij strak, lijkt ook wel of Hunkemoller kleiner valt tegenwoordig. Bij die van HEMA zijn de randjes zachter, zit lekkerder. En ze zitten ruimer, ook heel fijn!

één maand geleden

Reactie op Pipp

Ik ben ook fan van HEMA katoenen ondergoed. Droeg eerst veel Hunkemoller, o ...
Oh en ik draag gewoon de katoenen strings, vallen onder mn buik.

één maand geleden

Kruidvat heeft fijne katoenen slipstream voor baby belly

één maand geleden

H&M heeft heler fijne zwangerschapsslips! Wil niet anders meer! Door de V vorm geen druk op buik en geen knellend stof. Vond het ook dikke pre dat het niet synthetisch is maar katoen! https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1245954001.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NL_DUT_GOO_SH_Ladies_BRA_Branded_SHOPV2_All_LOW_pi_NLG06ANW3AA213&utm_term=&gad_source=1&gbraid=0AAAAADvrmzQXLFIPeWTQGaU7htaAIPTHj&gclid=CjwKCAjw0aS3BhA3EiwAKaD2Zf1JK4tIUOQL3f4dHfR90lQS4V3L4FErJ8FIYy-GFekJ1gdHnR6boxoCa3gQAvD_BwE

één maand geleden

Reactie op DLaura

H&M heeft heler fijne zwangerschapsslips! Wil niet anders meer! Door d ...
Dat ziet er heel comfi uit! Thanks voor de tip

één maand geleden

Waarom is er in slapen not done? Overigens slaap ik al jaren ondergoedloos. Dus weet niet hoe ze's nachts zijn. Voor de rest kan ik nu nog mijn fijne onderbroeken aan, die onder de buik zitten. Maar straks trek ik lekker de zwangerschaps tenten aan. Ook al vind manlief die verre van sexy hahaha.