18 Reacties

8 dagen geleden

Ik ga robijn Zwitsal gebruiken鈽猴笍

8 dagen geleden

Neutral gebruik ik zelf.

8 dagen geleden

Puur van Albert Heijn is heel fijn 馃槉 bij mijn zoontjes ook gebruikt 馃挋馃┑ en nu ook voor ons meisje 馃┓

8 dagen geleden

Ik gebruik gewoon ons eigen wasmiddel. Vanaf het begin gedaan bij de eerste, nooit problemen mee gehad. Heb of Lenor of huismerk van de jumbo. Ook altijd iets wasverzachter bij in gedaan.

8 dagen geleden

Als je graag een wasmiddel wilt zonder zooi (parfum etc), dan zou ik Incia aanraden. Heel fijn wasmiddel! Ook geen wasverzachter bij nodig. Die kun je kopen bij Hemnature. https://hemnature.com/products/natuurlijk-vloeibare-wasmiddel

8 dagen geleden

Ik heb net Neutral gekocht, gecheckt bij vriendinnen en zij hebben die ook gebruikt. Is nu in de aanbieding bij Kruidvat! 2+1 gratis 馃檪

8 dagen geleden

Wij gebruiken Attitude baby leaves. Wat in elk geval belangrijk is bij zo鈥檔 kleintje is dat het parfumvrij is. Enerzijds omdat de huid nog erg kwetsbaar is, anderzijds door de belangrijke functie van geur voor pasgeborenen. Door producten met parfum te gebruiken verstoor je dit. Bovendien is er straks geen lekkerdere geur te bedenken dan het kruintje van je kindje, dus dit wil je niet maskeren. 馃グ Hypoallergeen vind ik daarnaast ook prettig omdat zowel ikzelf als onze peuter last hebben van eczeem.

7 dagen geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Ik ga robijn Zwitsal gebruiken鈽猴笍
zit zoveel troep in die robijn zwitsal. dat wil je je kind echf niet aandoen met een gevoelig babyhuidje

7 dagen geleden

Bedank voor al jullie reacties 馃槉 Ik weet nu beetje wat goed is en wat niet ga nu bedenken welke het woord ik neig zelf meer naar Neutral 馃グ

7 dagen geleden

Reactie op chp2024

zit zoveel troep in die robijn zwitsal. dat wil je je kind echf niet aandoe ...
Ieder z鈥檔 ding. Al mijn schoonzussen hebben het gebruikt en nooit problemen mee gehad.

7 dagen geleden

Incia wasmiddel. Dat is zonder zooi.

6 dagen geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Ieder z鈥檔 ding. Al mijn schoonzussen hebben het gebruikt en nooit problemen ...
dat betekent niet dat jouw kind er niet gevoelig voor zal zijn

6 dagen geleden

Ons werd aangeraden gewoon je eigen wasmiddel te gebruiken, en mocht er een overgevoeligheid zijn kun je altijd switchen maar dit gebeurt bijna nooit.

6 dagen geleden

Ik ga neutral gebruiken

6 dagen geleden

Ik was sowieso met ecover. Dus dat blijf ik gebruiken. Met wat azijn in het wasverzachter bakje.

4 dagen geleden

Ik wil Incia gaan kopen voor de gewone kleding. Maar voor de wolletjes heb je weer speciaal wolwasmiddel nodig en voor de wasbare luiers wordt weer Ariel Color poeder aangeraden. Oftewel..was doen wordt haast hogere wiskunde 馃槀

4 dagen geleden

Reactie op Noel91

Ik wil Incia gaan kopen voor de gewone kleding. Maar voor de wolletjes heb ...
Gebruik je nu niet verschillende wasmiddelen dan? Heb altijd al wasmiddel voor bont, wit, donker, wol. Nu overal de ecover variant van en inderdaad ariel poeder voor de wasbare luiers.

3 dagen geleden

Wij maken zelf wasmiddel met werf zeep, super makkelijk om te doen en heerlijk wassen zonder troep 馃槉