18 Reacties
8 dagen geleden
Puur van Albert Heijn is heel fijn 馃槉 bij mijn zoontjes ook gebruikt 馃挋馃┑ en nu ook voor ons meisje 馃┓
8 dagen geleden
Ik heb net Neutral gekocht, gecheckt bij vriendinnen en zij hebben die ook gebruikt. Is nu in de aanbieding bij Kruidvat! 2+1 gratis 馃檪
8 dagen geleden
Wij gebruiken Attitude baby leaves. Wat in elk geval belangrijk is bij zo鈥檔 kleintje is dat het parfumvrij is. Enerzijds omdat de huid nog erg kwetsbaar is, anderzijds door de belangrijke functie van geur voor pasgeborenen. Door producten met parfum te gebruiken verstoor je dit. Bovendien is er straks geen lekkerdere geur te bedenken dan het kruintje van je kindje, dus dit wil je niet maskeren. 馃グ Hypoallergeen vind ik daarnaast ook prettig omdat zowel ikzelf als onze peuter last hebben van eczeem.
7 dagen geleden
Reactie op chp2024
zit zoveel troep in die robijn zwitsal. dat wil je je kind echf niet aandoe ...
Ieder z鈥檔 ding. Al mijn schoonzussen hebben het gebruikt en nooit problemen mee gehad.
4 dagen geleden
Reactie op Noel91
Ik wil Incia gaan kopen voor de gewone kleding. Maar voor de wolletjes heb ...
Gebruik je nu niet verschillende wasmiddelen dan? Heb altijd al wasmiddel voor bont, wit, donker, wol. Nu overal de ecover variant van en inderdaad ariel poeder voor de wasbare luiers.
3 dagen geleden
Wij maken zelf wasmiddel met werf zeep, super makkelijk om te doen en heerlijk wassen zonder troep 馃槉