17 Reacties
één maand geleden
Bekijk Strex Zwangerschapskussen XXL - 280cm - Afneembare Hoes - Zijslaapkussen / Body Pillow / Lichaamskussen / Voedingskussen op: https://www.bol.com/nl/p/strex-zwangerschapskussen-xxl-280cm-afneembare-hoes-zijslaapkussen-body-pillow-lichaamskussen-voedingskussen/9300000038709898?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp.
Ik heb deze, ik geef toe hij is wel onhandig soms omdat hij zoveel ruimte in beslag neemt maar verder is het echt een topkussen! Lekker stevig en zachte stof van de hoes
één maand geleden
BBhugme, het is even een investering maar ik vind hem echt onwijs fijn! Ik kocht hem destijds met de black Friday sale.
Door de vulling past hij zich helemaal aan je lichaam aan en de vulling wordt (tot nu toe na een jaar) in elk geval niet platter en geen ‘lege’ stukken. Ik vind het ook fijn dat hij recht is. Zo kun je zelf bepalen hoe je hem wil en hoe je wil liggen.
Hiervoor had ik een van Hema, de vulling daarvan ging vaak naar boven of onder waardoor op de plekken waar ik steun nodig had juist alle vulling weg was. Deze had ook een curve wat ik niet handig vond met draaien en als je gewoon recht wil liggen.
één maand geleden
Reactie op KUPO nog
Goeie, mijn action heeft alleen teringzooi 😂
Dat zijn ook tijdelijke aanbiedingen denk ik? Die hebben ze niet standaard liggen.. denk ik? 😂🤷🏼♀️
één maand geleden
Ik las overal dat die snoozz en duomo hun vulling zo snel slap wordt. Dus uiteindelijk deze gekocht want dat zo’n huuuge ding lijkt me ook onhandig. Maar dit is t ook niet helemaal 😅 qua vulling wel top volgens mij maar zo’n recht ding moet je elke keer meenemen naar de andere kant, heel onhandig
één maand geleden
Reactie op mickey23
Ik las overal dat die snoozz en duomo hun vulling zo snel slap wordt. Dus u ...
Welke had je uiteindelijk gekocht? 🙈😂
één maand geleden
Reactie op LeergierigeZonnewende543619
Welke had je uiteindelijk gekocht? 🙈😂
Oh ik was helemaal naar bol gegaan om link te zoeken maar niet gedeeld 🤦🏻♀️😂 deze
Bekijk Zwangerschapskussen + bamboe sloop - Ergonomisch Lichaamskussen - body pillow - Voedingskussen - Kniekussen - Body Pillow met afneembare hoes - Dubbel Gestikte Randen Zwangerschapskussen op: https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapskussen-bamboe-sloop-ergonomisch-lichaamskussen-body-pillow-voedingskussen-kniekussen-body-pillow-met-afneembare-hoes-dubbel-gestikte-randen-zwangerschapskussen/9300000150647041?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
één maand geleden
Reactie op mickey23
Ik las overal dat die snoozz en duomo hun vulling zo snel slap wordt. Dus u ...
Vind ik meevallen! Maar ik wil er sowieso iets meer vulling in. En ik moet hem sowieso mee omdraaien als ik omdraai 🤣.
Zo’n mega ding in bed, een U vorm lijkt me juist helemaal niks
één maand geleden
Reactie op Ghisjhe
Vind ik meevallen! Maar ik wil er sowieso iets meer vulling in. En ik moet ...
Hoelang heb je hem? Las dat t aan t begin fijn is maar dan heel snel minder wordt, maargoed verschilt mss ook per persoon qua voorkeur. Dacht dat je met die wel ook om je heen kon liggen maar zie nu pas hoe lang die is. Dus is zelfde struggle die ik heb idd haha. Nou dan ben ik toch wat blijer met mn aankoop
één maand geleden
Reactie op mickey23
Hoelang heb je hem? Las dat t aan t begin fijn is maar dan heel snel minder ...
Ik ben juist wel blij met dat ding mee te moeten draaien haha. Vind zo’n andere echt gigantisch en dat lijkt me juist in de weg liggen 🤣.
Uh ik had hem al voor de zwangerschap toen ik een slijmbeurs aan me schouder kreeg. Denk dat ik er nu een half jaar echt mee slaap.
één maand geleden
Ik heb die van snooz, slaap er nu al 10 weken mee haha. Ik vind m prima qua vulling, juist omdat je zelf kan bepalen waar in je "worst" er wat meer/minder zit. Raad m nu aan al mijn (nog) niet zwangere vriendinnen ook zo een kussen aan. En m'n vriend wil m ook nog wel eens jatten. Blij mee! Die gaat ons bed niet meer verlaten
één maand geleden
Ook een Snoozz. Prima ding. Opzich wat kort..ben lang en kan hem niet en tussen de armen, opgetrokken benen en voeten plaatsen. Gebruik hem alleen aan de linkerzijde om tussen voeten/knieen te leggen omdat ik van de fysio begreep dat dat de beste positie is. Draai hem niet mee snachts.