6 Reacties

4 maanden geleden

Zwangerhap en Baby Tracker. Oei, ik Groei! zou ik vooral overslaan. De sprongen zijn niet wetenschappelijk onderlegd, maar helaas maakt dat voor de populariteit van het boek en de app niks uit. Ook geven de makers in de app zelf aan dat de start van een sprong met een X aantal weken kan verschillen en dat niet ieder kind even veel of lang (zoals de app aangeeft) "last" heeft van een sprong. Zo is voorspellingen doen wel makkelijk natuurlijk. De app is overigens ook betaald.

4 maanden geleden

Zwangerschap + en baby+ voor ja de geboorte vond ik wel fijne apps. En op oudersvannu.nl vond ik een fijne website voor iedere week even te lezen van informatie https://www.oudersvannu.nl/zwangerschapskalender 馃槉

4 maanden geleden

Wat super! Ik track altijd m鈥檔 cyclus met de app Flo, heeft ook een fijne pregnancy mode!

4 maanden geleden

Voor na de bevalling zou ik de app Huckleberry aanraden. Hier kan je voedingen, slaap, luiers en nog meer in vastleggen. Super handig want als nieuwe ouders ben je een zeef en het is dan fijn om makkelijk te weten hoe laat en wat er was. De app kun je op allebei je telefoons installeren dus dan heb je beiden inzicht :)

4 maanden geleden

ZwangerHap! Een app waar je kan kijken wat je wel en niet mag eten bij twijfel :)