12 Reacties

10 dagen geleden

Team Lio!

10 dagen geleden

Liam vind ik leuker en meer tijdloos, Lio vind ik nu heel populair maar minder tijdloos, denk dat een naam is met een fase waarvan veel kindjes van 2024/2025 met die naam gaan zijn

10 dagen geleden

Ik vind Nyco (uitspraak Nico) heel mooi bij Naèlle, weer iets heel anders als Lio en Liam maar vind ik persoonlijk wel heel erg mooi passen. Nyco stond ook hoog op mijn lijstje

10 dagen geleden

Lio!

10 dagen geleden

Liam is wel mooi

9 dagen geleden

Reactie op LolavK0402

Ik vind Nyco (uitspraak Nico) heel mooi bij Naèlle, weer iets heel anders a ...
Is zeker mooi alleen ik wil echt een andere letter dan de N. M’n vriend en ik hebben beide de letter D en kindjes dan beide de N vind ik niet leuk. En daarbij hebben ze beide geen tweede naam of doopnaam dus als er dan post binnen komt staat er N de Jong. Jaaaaa voor wie is tie dan? 😂

9 dagen geleden

Bij lio moet hij denk ik meer uitgelezen hoe je het moet schrijven maar vind ik wel een leukere naam

9 dagen geleden

Liam hoor je wel veel lio minder maar misschien een andere variant Lionel bijv ?

9 dagen geleden

Team Lio. Lekker makkelijk en duidelijk. Bij Liam krijg je steeds de verwarring Li-jem of Li-am.

9 dagen geleden

Reactie op Bammie13

Bij lio moet hij denk ik meer uitgelezen hoe je het moet schrijven maar vin ...
Waarschijnlijk maar dat zal m’n dochter ook altijd moeten blijven doen 😂

9 dagen geleden

Reactie op baby2196

Team Lio. Lekker makkelijk en duidelijk. Bij Liam krijg je steeds de verwa ...
Ja heb je zeker gelijk in! Ik heb dat nu ook bij m’n dochter. Ze wordt zo vaak Noëlle genoemd haha, of Na-elle, of Naell.

8 dagen geleden

Leon misschien een optie? Beetje in dezelfde sfeer als Lio en Liam maar net beetje anders. 😊