10 Reacties

één maand geleden

En welke merk(en) raden jullie aan?

één maand geleden

Ik heb dus precies dezelfde vraag ik had het idee om het aan de verloskundige te gaan vragen maar misschien dat andere reacties ook mij kunnen helpen!

één maand geleden

Ik volg even!

één maand geleden

In mijn vorige zwangerschap mocht ik de multi voor zwangeren (met foliumzuur) de hele zwangerschap door blijven slikken. Als je alleen foliumzuur zou slikken, zou ik dat niet de hele zwangerschap doen, maar wat mij verteld is kan zo'n multi prima de hele zwangerschap door gebruikt worden :)

één maand geleden

Bij mijn vorige zwangerschap zij de verloskundige ook dat ik de zwangerschaps vitamines gewoon kon door blijven slikken.

één maand geleden

Ik neem deze! 15 weken zwanger momenteel

één maand geleden

Ik heb het bij week 10 ook nagevraagd bij de verloskundige en die vertelde dat je foliumzuur gewoon kan blijven slikken de hele zwangerschap. Ik ben uiteindelijk op de multivitamine van Solgar gekomen en daar slik ik nog visolie bij. Maar je moet even goed kijken welke vitamines en mineralen je mist in jouw voedingspatroon. Want de hoeveelheden in de multivitamine wijken nogal af.

één maand geleden

Ik slik magnesium mama en baby van luctovitaal, daar zit vanalles in

één maand geleden

Ik heb de gummies van Yummiegums en mag deze gewoon de hele zwangerschap gebruiken.

één maand geleden

Ik slik op aanraden van mijn osteopaat/orthomoleculair therapeut de Prena fem mulivitamine van Orthica.