39 Reacties

8 maanden geleden

Naïf , La roche posay , nivea, biodermal

8 maanden geleden

Naif heeft goeie creme en deze is bij holland en barret 1+1 gratiss. Daarnaast heb je er ook 1 van zwitsal met een spray maar deze heb ik nog niet getest. Ik zou wel esp 50 halen babytjes zijn erg gevoelig

8 maanden geleden

Reactie op iemssm

Naif heeft goeie creme en deze is bij holland en barret 1+1 gratiss. Daarn ...
Ja SPF 50 gebruik ik voor me zelf ookal alleen voor me baby had ik geen idee van welk merk maar ga is even kijken bedankt

8 maanden geleden

Ik heb die van Mustela aangeschaft.

8 maanden geleden

https://sproetonline.nl/productadvies-zonnebrand-kinderen/ Vindt dit altijd een fijne site. Zou zelf dr. Leenarts gebruiken van dit lijstje of Incia (wordt hier niet genoemd)

8 maanden geleden

Ik zou gaan voor de zonnebrand van Incia (te koop via Hemnature)

8 maanden geleden

Incia!!

8 maanden geleden

Reactie op iemssm

Naif heeft goeie creme en deze is bij holland en barret 1+1 gratiss. Daarn ...
Naïf smeert ook echt enorm goor uit vind ik 🙈. Als ik me handen erna was mét zeep voelen ze nog hartstikke vies aan. Zou me kind daar nog niet mee willen insmeren! Op kdv vaak gemoeten maar nee geen naïf. Plus zit parfum in en alcohol dacht ik

8 maanden geleden

Ik begreep dat je baby's pas boven de 6maanden mag insmeren met zonnebrandcrème..

8 maanden geleden

Wij zijn net terug van vakantie in Mallorca. Ik gebruikte Vision. Smeert goed uit, geen parfum en niet te dik. Ik vind hem erg fijn!

8 maanden geleden

Baby’s mag je pas vanaf 6 maanden insmeren met zonnebrandcrème. Voor die tijd zoveel mogelijk in de schaduw

8 maanden geleden

Reactie op Familie❤️

Baby’s mag je pas vanaf 6 maanden insmeren met zonnebrandcrème. Voor die ti ...
Ow oke ja ons CB zij dat het al vanaf de geboorte mag op de delen die zichtbaar zijn en omdat het zomer woord wouw ik het alvast weten welke goed zijn en tuurlijk houden we hem in de schaduw maar vind het toch een prettiger idee om hem ook in te smeren tegen die tijd

8 maanden geleden

Reactie op xsemssz

Ik begreep dat je baby's pas boven de 6maanden mag insmeren met zonnebrandc ...
Oke maar tegen die tijd is hij 5/6maanden waneer het zomer is dus dacht vraag het vast na welke goed is 😊

8 maanden geleden

Reactie op Kel K

Oke maar tegen die tijd is hij 5/6maanden waneer het zomer is dus dacht vra ...
Ik vind het maar lastig nu .. De parasol op de kinderwagen is onhandig, babyzonnebril met bandje sluit ook niet goed aan door de oortjes. Even boodschappen doen met de kinderwagen is een hele opgave als de zon schijnt 🙈

8 maanden geleden

Reactie op xsemssz

Ik vind het maar lastig nu .. De parasol op de kinderwagen is onhandig, bab ...
Wellicht dat een Dooky uitkomst kan bieden? Zo ligt je kleintje 100% in de schaduw

8 maanden geleden

UV kleding bijv vd hema, Dermasence baby SPF50 en zonnebril van Maesy!!

8 maanden geleden

Ik lees steeds dat het pas vanaf 6 maanden mag, wat volgens internet vooral is vanwege alle stoffen die erin zitten, denk dat je daar nog wel keuzes in kan maken en een kan kopen die wat meer troep vrij is. Uit de zon houden is natuurlijk het beste, maar ook als het bewolkt is/de zon niet lijkt te schijnen kan je verbranden.

8 maanden geleden

Reactie op LV00

Wellicht dat een Dooky uitkomst kan bieden? Zo ligt je kleintje 100% in de ...
Ik heb de dooky, maar hier ligt ze niet 100% in de schaduw . Komt bijna altijd nog wel zon via de zijkanten op haar. Doen we dan iets fout? 😅

8 maanden geleden

Wij doen gewoon een grote doek over de kap van de kinderwagen. Dan is er helemaal geen kans dat de zon erop komt.