39 Reacties
8 maanden geleden
https://sproetonline.nl/productadvies-zonnebrand-kinderen/
Vindt dit altijd een fijne site. Zou zelf dr. Leenarts gebruiken van dit lijstje of Incia (wordt hier niet genoemd)
8 maanden geleden
Reactie op iemssm
Naif heeft goeie creme en deze is bij holland en barret 1+1 gratiss. Daarn ...
Dat zit allemaal wel vol met parfum en/of alcohol en andere irriterende stoffen. Zou ik zelf niet zo snel gebruiken om die reden of aanraden.
Dit is een goed alternatief
https://hemnature.com/products/incia-natuurlijke-zonnebrandcreme-baby-kind-spf50?variant=39612224667844&country=NL¤cy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&utm_source=GOOGLE&utm_medium=pmax&utm_campaign=pmax_nl&utm_content=&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=17509022295&gbraid=0AAAAABfrgaNAPrdVR2L4cwBf4ZIihbJ4z&gclid=EAIaIQobChMI8-WB0vHtjAMVh52DBx03RAN8EAQYAiABEgIqMfD_BwE
8 maanden geleden
Reactie op iemssm
Naif heeft goeie creme en deze is bij holland en barret 1+1 gratiss. Daarn ...
Naïf smeert ook echt enorm goor uit vind ik 🙈. Als ik me handen erna was mét zeep voelen ze nog hartstikke vies aan. Zou me kind daar nog niet mee willen insmeren!
Op kdv vaak gemoeten maar nee geen naïf. Plus zit parfum in en alcohol dacht ik
8 maanden geleden
Wij zijn net terug van vakantie in Mallorca. Ik gebruikte Vision. Smeert goed uit, geen parfum en niet te dik.
Ik vind hem erg fijn!
8 maanden geleden
Reactie op Familie❤️
Baby’s mag je pas vanaf 6 maanden insmeren met zonnebrandcrème. Voor die ti ...
Ow oke ja ons CB zij dat het al vanaf de geboorte mag op de delen die zichtbaar zijn en omdat het zomer woord wouw ik het alvast weten welke goed zijn en tuurlijk houden we hem in de schaduw maar vind het toch een prettiger idee om hem ook in te smeren tegen die tijd
8 maanden geleden
Reactie op Kel K
Oke maar tegen die tijd is hij 5/6maanden waneer het zomer is dus dacht vra ...
Ik vind het maar lastig nu .. De parasol op de kinderwagen is onhandig, babyzonnebril met bandje sluit ook niet goed aan door de oortjes. Even boodschappen doen met de kinderwagen is een hele opgave als de zon schijnt 🙈
8 maanden geleden
Ik lees steeds dat het pas vanaf 6 maanden mag, wat volgens internet vooral is vanwege alle stoffen die erin zitten, denk dat je daar nog wel keuzes in kan maken en een kan kopen die wat meer troep vrij is.
Uit de zon houden is natuurlijk het beste, maar ook als het bewolkt is/de zon niet lijkt te schijnen kan je verbranden.