Hey ik wilde eens even ervaringen horen van andere dames in deze groep. Dit is mijn 2de zwangerschap. Bij de eerste ook wel goed misselijk en moe maar heb me toen denk ik max 3 dagen ziek moeten melden van mijn werk. Maar nu ben ik ondertussen al 2 weken thuis geweest de eerste week door misselijkheid en overgeven (sta in de gezins zorg en bij de mensen thuis staan kotsen is nu niet echt een optie 🥲) 2de week door bloedverlies en op aanraadde van de gyn nog een week extra rust (echo was gelukkig ok vanavond moeten we terug). Gisteren terug eindelijk terug een dag gaan werken maar tegen savonds dat ik thuis kwam terug zo enorm misselijk en echt gewoon een heel suf gevoel. Nu sinds gisteren avond ook weer enorm veel moeten overgeven dus ook zogoed als niet geslapen .... Vanmorgen dus opnieuw naar het werk gebeld om door te geven dat ik ziek ben maar vind het zo vervelend ... Voel me ergens beschaamd dat ik al zoveel afwezig ben geweest omdat dit natuurlijk gewoon kwaaltjes zijn die bij het zwanger zijn horen .... Iemand die dit ook heeft (gehad)?