8 Reacties

2 maanden geleden

Merk dat ik nu eigenlijk niet de aandacht/kwaliteit kan leveren, omdat ik alleen maar denk ik ben misselijk

2 maanden geleden

Ik heb van mijn huisarts medicatie gekregen tegen misselijkheid. Misschien ook eens horen?

2 maanden geleden

Ik heb mij ziekgemeld en toen ben ik op zoek gegaan naar de juiste medicatie. Ik ga volgende week weer halve dagen proberen te werken. Je stelt je niet aan. Overgeven en misselijk zijn plus ondervoeding zijn hele uitputtende klachten.

2 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Ik heb mij ziekgemeld en toen ben ik op zoek gegaan naar de juiste medicati ...
Inderdaad wel een idee om naar de huisarts te gaan

2 maanden geleden

Ik ben 8+4 en sinds dinsdag van de misselijkheid ook niet op werk, hield sinds maandagavond niks binnen, ook geen water. Heb gisteren wat van de huisarts gekregen, omdat ze bang waren voor uitdroging. Dit lijkt vandaag te werken, ga maandag weer aan het werk. Je lijf is hard aan het werk, je stelt je echt niet aan!

één maand geleden

Hoe gaat het nu met iedereen? Bij mij is de misselijkheid nog erger, en ook al verschillende medicatie geprobeerd.. helaas is er op werk niet heel veel begrip, wat het mentaal echt zwaar maakt voor me.

één maand geleden

Ik ben nog steeds niet de oude maar ik werk in het onderwijs en de school is ook dicht ik hoop met 16 weken wanneer het schooljaar weer begint te kunnen werken.

één maand geleden

Ik werk in een apotheek ik heb moeite met lang staan aan de balie, ik voel me dan ook licht in mijn hoofd en ik loop midden in gesprek weg omdat ik over me nek ga. Ik ben nu 11 weken en het begon bij 8 weken. Het is nu wel minder maar van sigaretten en koffie word ik ook misselijk. En mijn wagenziekte is terug die ik al jaren niet had. Liefst ga ik ook nu mijn bed in