8 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb sinds gister bij HR aangegeven van mijn situatie, omdat ik ondanks de medicatie misselijk blijf en ook aan het braken ben.. Gelukkig heb ik de mogelijkheid om thuis te werken en werk ik ook al 2.5 jaar bij het bedrijf, dus gaf ze zelf aan dat ik voldoende credits heb om even alleen het hoognodige te doen en de rest een beetje te laten. Weet dat je ziekmelding mogelijk een paar weken kan duren, maar dat je misselijkheid hoogst waarschijnlijk rond week 10/12 weer af gaat nemen (dan neemt je HcG ook af), maar dat dit tot week 9 alleen maar heftiger gaat worden.. Wat niet gaat, gaat niet! Ziekmelding door zwangerschap wordt overigens ook vergoedt vanaf het UWV.

3 maanden geleden

Ik heb mij toch ziekgemeld ik voel mij echt verschrikkelijk. 😑 Ik baal er heel erg van en voel me super schuldig, maar het is even niet anders ik weet dat ik niet fake.

3 maanden geleden

Ik heb me ziekgemeld. Mijn lichaam en zwangerschap staan nu op de eerste plek. Eerste trimester verlof zou een ding moeten zijn.

3 maanden geleden

Reactie op Theldwyn

Ik heb me ziekgemeld. Mijn lichaam en zwangerschap staan nu op de eerste pl ...
Werk je wel al langer ergens of ook pas?

3 maanden geleden

Je eigen gezondheid (als je het mij vraagt) gaat áltijd voor. Zorg goed voor je lijf, vooral nu.

3 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Werk je wel al langer ergens of ook pas?
Ik werk nu 2 jaar op een middelbare school, maar voor volgend schooljaar heb ik een andere baan. Ik denk dat dat wel hielp met m'n beslissing.

3 maanden geleden

Reactie op Theldwyn

Ik werk nu 2 jaar op een middelbare school, maar voor volgend schooljaar he ...
Ik hoop dat je na de zomervakantie je beter voelt. Dat is ook mijn insteek na de vakantie om dan weer lekker te werken.

2 maanden geleden

Hier 6 weken en 4 dagen zwanger en al 5 dagen thuis. Ik heb gewoon last van extreme vermoeidheid en eten gaat beetje bij beetje, mijn lijf heeft gewoon geen energie. Hierdoor heb ik het mijn baas wel al moeten vertellen… ik voel mij ook mega schuldig. Gelukkig collega’s die zeggen; meid je gezondheid gaat voor, rust is belangrijk even aan jezelf denken. Het gaat vanzelf weer over.