7 Reacties

4 maanden geleden

Hey, ik heb hetzelfde probleem! Ik ben nu 50% ziekgemeld en de arbodienst stond daarachter. Bij mij op werk weten ze het ook nog niet :)

4 maanden geleden

Helemaal niet belachelijk, je lichaam doet zoveel! Ik ben rond de lunch ook echt op. Kan je ook thuis werken? Misschien kan je dan een dutje doen tijdens je lunchpauze

4 maanden geleden

Heb ik ook hoor! Ben al moe als ik wakker word, maar rond een uur of 12 op werk begin ik me echt slap te voelen haha. Terwijl ik op kantoor werk, geen fysiek zwaar werk. Maar merk ook dat ik bij sociale gelegenheden helemaal kapot ben. Was gister 3 uurtjes bij een vriendin en ik was gesloopt toen ik thuis was. Dit weekend een familieweekend dus dat wordt ook nog wat 😩

4 maanden geleden

Ik heb het ook en helaas geen tips ervoor. Ik kan in de avonden ook niks en lig alleen maar op de bank, heel futloos. Ik probeer wat minder hoge eisen te stellen aan wat ik gedaan wil krijgen op werk

4 maanden geleden

Ik vind het ook elke dag weer een strijd om de werkdag door te komem komen. Gelukkig kan ik voor deel ook thuiswerken waardoor ik af en toe even weg kan lopen van me laptop. Weet nu al niet hoe ik morgen in de middag een indicatie ga afnemen🤔🤣

4 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

Hey, ik heb hetzelfde probleem! Ik ben nu 50% ziekgemeld en de arbodienst s ...
Vraagje: hoe heb je dit gedaan? Dus met de arbodienst in contact komen hierover zonder iets aan je werkgever te vertellen?

4 maanden geleden

Ik werk van 7 tot 15.45 en ben ook gesloopt s’middags en s’avonds! Lig vaak 20 uur op bed. Moet dus als ik moet werken ook al 6 uur eruit 😅 Maar moet zeggen tijdens mijn werk wel goede afleiding dus dan denk ik er niet te veel aan, in de auto kak ik echt helemaal in