5 Reacties
gisteren
Ach ventje. Snap dat je graag wilt weten wat het is, wat het extra vervelend maakt dat zelfs de kinderarts het niet weet. Ik zou willen dat ik je antwoord wist.
Wat ik altijd doe. Is ChatGPT vragen, je kan zelfs een foto sturen. Dit geeft mij meestal wel duidelijkheid.
En anders gewoon blijven aankloppen bij HA of kinderarts. Vooral als de AB niet aanslaat.
Beterschap voor je kleine man, hopelijk verdwijnt het snel.
gisteren
Mijn zoontje heeft dit ook!!! Enkele keren gehad. Toevallig op dit moment ook 4 bultjes. Het lijkt ook alsof hij is geprikt ofzo.. maar ook niet echt een muggenbult. Hij lijkt er overigens geen last van de hebben. Maar het begint met een klein rood puntje en dan broeit het op en neemt t langzaam weer af..
5 uur geleden
Ringworm? Zijn er huisdieren die hem in zijn gezichtje kunnen likken? Wat overdracht van deze schimmel heeft kunnen gegeven. In dat geval anti- schimmel cr猫me.
Of toch een virus? Omdat het weggaat en weer op andere plaatsen terugkeert. In dat geval wachten totdat het lichaam het zelf heeft opgeruimd. (Antibiotica helpt niet tegen virussen)
Wat ontzettend sneu voor je jongen en ook frustrerend voor jou om nog geen diagnose en of remedie te hebben.
Hoop dat het gauw duidelijk wordt en de huid onbeschadigd mag helen 馃げ馃徎