25 Reacties

4 maanden geleden

Hier ook alleen steken in me onderbuik en kramp in me benen maar dat heb ik al heel lang en vaak had ik zelfs toen ik niet zwanger was mijn eerste echo is door de verloskundige geplant op 1 juli

4 maanden geleden

3 weken en 4 dagen... krampen, enorme honger en dorst. Benen en rug nog geen klachten, die heb ik normaal bij mijn me menstruatie wel enorm

4 maanden geleden

ik ben 3+6 en heb alleen af en toe wat krampen en echt extreem moe en af en toe wat duizelig.. Mijn echo is 8 Juli 鉂わ笍

4 maanden geleden

Ik ben 3+6 en heb 3 juli mijn eerste echo. Vooral heel moe en wat lichte krampen. Voor de rest weinig last nog. Is ons 2e kindje

4 maanden geleden

Hoi, ik meld me ook graag aan! Ik ben 3+6, en ga maandag bellen om een afspraak in te plannen! Even mijn nod voorbij

4 maanden geleden

Reactie op Leonie20-23

Hoi, ik meld me ook graag aan! Ik ben 3+6, en ga maandag bellen om een afsp ...
Wat leuk! We lopen tegelijk. Welke klachten heb jij al?

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens1

Wat leuk! We lopen tegelijk. Welke klachten heb jij al?
Eigelijk nog helemaal niks! Ben heel benieuwd wanneer dat gaat beginnen, heb jij klachten?

4 maanden geleden

4 weken vandaag! 10 juli eerste echo en vooral heel veel dorst, beetje krampjes en mijn darmen zijn van slag.

4 maanden geleden

Reactie op Leonie20-23

Eigelijk nog helemaal niks! Ben heel benieuwd wanneer dat gaat beginnen, he ...
Ik heb het vooral snel warm, krampen in onderbuik & benen en vandaag wakker geworden met jeuk overal

4 maanden geleden

Iets minder dan 4 weken vandaag! En nog nergens last van! Maar had ik in eerdere zwangerschappen ook niet eigenlijk! 馃憣 Ik ga nog even tot volgende week wachten met de verloskundige bellen. 鈽猴笍

4 maanden geleden

Vandaag m鈥檔 nod, met een gewone test! 鉂わ笍

4 maanden geleden

4 weken + 1 dag zwanger. Weet het sinds vorige week woensdag. Wil maandag bellen voor een afspraak voor eerste echo. Heb ook lichte krampen in mijn onderbuik en bovenbenen. En beetje last van opvliegers.

4 maanden geleden

Vandaag 4 weken. Ontzettend spannend. Onze oudste is 14jaar en jongste 9 jaar. We hebben in 2016/2017 2 miskramen gehad vrij snel achterelkaar rond de 10 week. In 2018 met 6 week en vorig jaar besloten om er toch nog voor te gaan. Morgen neem ik contact op. Verder enorme gevoelige borsten, rug en vaak plassen en snel moe. Heel veel liefs voor jullie allemaal.

4 maanden geleden

Hooi hier nog maar 3 weken en 3 dagen weet het sinds vanochtend! Super spannend allemaal. Ik wacht tot n谩 mijn NOD daarna ga ik vk bellen 馃槃

4 maanden geleden

Reactie op kleinesibbe

4 weken + 1 dag zwanger. Weet het sinds vorige week woensdag. Wil maandag b ...
weet je al wanneer je mag voor de 1e echo? Ik heb net gebeld en mag 16 juli met 8+3 dagen!

4 maanden geleden

Reactie op Annechien-

Vandaag 4 weken. Ontzettend spannend. Onze oudste is 14jaar en jongste 9 ja ...
Vanochtend gebeld met de vk. Een andere dan waar we eerst heengingen. Wij mogen 1 juli voor de eerste echo. Dan zou ik 6+1dag zijn. Super spannend.

4 maanden geleden

Ik ben 3+4 vandaag wil eigenlijk pas na mn nod woensdag de verloskundige bellen maar hoop voor de vakantie nog terecht te kunnen dus mss bel ik ook wel eerder 馃

4 maanden geleden

Reactie op mickey23

Ik ben 3+4 vandaag wil eigenlijk pas na mn nod woensdag de verloskundige be ...
Leuk wij zijn even ver 馃榿 of eigenlijk pril ;)

4 maanden geleden

Het valt me op dat er best veel verschil in zit wanneer de 1e echo wordt gemaakt, soms bij 6 al en soms pas bij 9!

4 maanden geleden

Reactie op Leonie20-23

weet je al wanneer je mag voor de 1e echo? Ik heb net gebeld en mag 16 juli ...
Oh wat leuk! Zo ontzettend spannend allemaal h猫! Ik mag midden juli voor de intake naar de verloskundige en moet woensdag bellen voor een afspraak voor de eerste echo! Dat plannen ze blijkbaar los van elkaar in.