25 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Leonie20-23

Het valt me op dat er best veel verschil in zit wanneer de 1e echo wordt ge ...
Bij mij mocht ik eerste keer pas met 8 weken maar nu ivm MA mag ik ook al met 6. Wel fijn want vond die 4 weken wachten tot de eerste echo toen echt zo lang duren. Hopelijk lukt t nog om voor 5 juli afspraak te maken dan ben ik 6+1 馃憦馃徎 straks bellen

4 maanden geleden

Reactie op Naomixoxoxo

Leuk wij zijn even ver 馃榿 of eigenlijk pril ;)
Haha ja echt pril nog he. Wel fijn als je iig de 4 weken aantikt straks 馃槄 volgens mij moet ik vandaag ongesteld worden dus ook deze dag voorbij vind ik al fijn!

4 maanden geleden

Reactie op Leonie20-23

Het valt me op dat er best veel verschil in zit wanneer de 1e echo wordt ge ...
Klopt, vaak als je eerder een of meerdere miskramen hebt gehad mag je al met 6 weken.

4 maanden geleden

Ik ben er gisteren achtergekomen dat ik zwanger ben dus nog helemaal niks ingepland. Ik ben tot nu toe alleen heel erg moe de hele dag verder nog geen symptomen

4 maanden geleden

Hoihoi, Ik ben nu 5 weken + 1 dag zwanger van mijn 1ste kindje. Dit weet ik sinds gisteren en ik vind het ook best spannend. Vanochtend gebeld en ik heb 8 juli mijn 1ste echo 馃グ Ik heb beetje last van me linker borst maar verder steken in mij buik, soort menstruatiepijn. Verder nog geen last.. is dit normaal? Het nog niet vertellen op werk is ook zeer lastig! Liefs Sandra