Hoi allemaal,
Endonetriods graad 4.
Na 3jr, 5 rondes ivf en 6 terugplaatsingen bleek ik zwanger te zijn. 14 juni eerste echo bleken er 2 vruchtzakjes zichtbaar, waarin 1 met een duidelijk zichtbaar kloppend hartje. Omdat dit nog vroeg in de zwangerschap was, werd week erna nogmaals echo gemaakt en het bleek toch 1 vruchtzak met duidelijk hartje zichtbaar, en de andere bleef leeg. Het had zich geprobeerd tot 2en te delen (vanishing twin) Wel groeide de lege vruchtzak mee in grote, waardoor ik onder medische controle bleef. (Iets meer kans op miskraam) maar elke week een echo! (Lucky me dacht ik, elle week even bewonderen) Ik voelde mij goed, geen kwaaltjes en een echte babywolk waarop ik zat!
Week erna, helaas geen kloppend hartje meer te zien. Het hartje was gestopt met 8wk 6dg.
9 dgn moeten afwachten ofdat mijn vruchtje/kindje vanzelf los kwam. Dit kwam niet en moest het met tabletten opwekken.
Een beetje kramp, beetje stolsel verlies en dat was het.... ik dacht dit kan niet alles zijn ik voel het gewoon.
Nog een week veder, en ineens met plassen deze ochtend verloor ik een hard groot stuk.
Ik heb de verloskundige gesproken maar ze zegt dat het niets is, zolang er geen hevige pijn of bloed verlies is.
Het eerste beetje weefsel was minimaal en heel klein, met maar beetje bloedverlies.
Dit was een groot stuk.
Kan iemand mij vertellen wat wat is...
Foto 1 na inname tabletten
Foto 2 deze ochtend
Ik weet niet ofdat die mijn vrucht is, endometriose weefsels, of vleesboom (owja die had ik ook, pff....)