5 Reacties

22 dagen geleden

Wij hebben de co sleeper van petit amelie. Die kan ook als gewone wieg gebruikt worden. Volgens mij zijn kleine wiegjes standaard wel gemaakt tot +/- 6 maanden te gebruiken.

22 dagen geleden

En een tip, ga eens naar een babydump of andere grote babywinkel, daar staan ze vaak bij elkaar en kan je zien/ervaren hoe groot ze zijn 😃

22 dagen geleden

Mijn zoon heeft tot 6 maanden in de co-sleeper geslapen. Toen werd hij wel echt te krap omdat hij ook ging draaien in bed en overdwars ging liggen bijvoorbeeld. Als je het bedje langer wil gebruiken zou ik kijken naar een ledikant maar dat moet uiteraard wel passen in je kamer. Ik ben erg blij met een ledikant van 70x140 cm omdat mijn zoon lekker de ruimte heeft om te bewegen. Maar er is ook een kleinere maat 60x120 cm geloof ik (dit zijn standaard maten) maar daar zijn ze dus wel sneller uitgegroeid.

22 dagen geleden

Reactie op RomyMM

En een tip, ga eens naar een babydump of andere grote babywinkel, daar staa ...
Goede tip! Moet me nog even mentaal voorbereiden op zo’n giga winkel 🤣

22 dagen geleden

Zoals de meeste al aangeven is de cosleeper/newborn wiegje nog erg klein, maar kan je baby soms na 5 maanden al uitgroeien. Ik hou zelf rekening met standaard maten zoals 60x120 of 80x120