7 Reacties
10 maanden geleden
Hoii, ik draag zelf ook wimper exstentions heb helemaal geen last van dat ze sneller uitvallen en het is ook niey schadelijk voor de baby
10 maanden geleden
Ik heb al de hele zwangerschap wimperextentions. Alleen nu net voor de bevalling veel in het ziekenhuis gezeten en veel rust moeten houden waardoor de afspraken niet door konden gaan. Het kan zijn door de hormonen dat ze sneller kunnen uitvallen maar hoeft niet! Verder is het niet schadelijk voor de baby. Houd er wel rekening mee dat het stil liggen op zo’n tafel echt geen pretje meer is hoe verder je bent in de zwangerschap☺️
10 maanden geleden
Ikheb al jaaaren wimperextensions en nu ook gewoon de hele zwangerschap door (37wk). Je moet je alleen wel goed afvragen of je een week voor je uitgerekende datum nog 1.5u plat op je rug kunt liggen om deze te laten zetten 😅 ik kan gelukkig heel goed met mijn styliste en zij laat het toe om mij allerlei mogelijke houdingen aan te nemen om zo lang mogelijk te kunnen liggen met m’n grote buik, maar ikdenk niet dat elke styliste zo wilt werken. Dus als je een afspraak maakt is het wel netjes om te vermelden en samen af te stemmen of het nog wel kan.
10 maanden geleden
Geen antwoord op je vraag maar miss wel een tip:
Ik doe zelf altijd cluster lashes op. Mijne zitten nu al 3,5 week erop. Als er eentje los begint te zitten of scheef plak ik deze gewoon weer opnieuw.
Wimperextensions heeft voor mij alleen maar nadelen zoals:
- duur
- tijd
- bijhouden
10 maanden geleden
Reactie op Mimaw200
Met wat voor lijm plak je die op?
Ik plak het met essence lijm onder mijn wimpers, dus niet erboven.
Ik neem lashes met een wat bredere band zodat ze makkelijker plakken en beter blijven plakken