11 Reacties
6 dagen geleden
Ik heb een van Vero Moda gekocht. 80 euro. Vond ik ok voor een een of tweemalige winterjas🥰
Woon in Oostenrijk dus warm moet die zijn🤣
6 dagen geleden
Ik bezuinig door een jas van mn moeder te lenen🤗. Primark en zeeman hebben ook goedkope zag ik!
6 dagen geleden
Ik heb er net 2 gekocht via Vinted. De 2e al, de eerste was meer een tussenjas... Oeps. Deze lijkt flink warm te zijn. (En anders moet ik het er maar mee doen, mijn huidige jas zit aardig strak om mijn buik..)
6 dagen geleden
Zie hele leuke bij Vero Moda! Wil liefst via Vinted maar toch bang dat het dan net niet goed zit of niet mooi
5 dagen geleden
Ik heb deze jas bij Bonprix gekocht. Deze kan je tijdens de zwangerschap dragen maar ook daarna met baby. https://www.bonprix.nl/product/lange-gewatteerde-zwangerschapsjas-draagjas-met-gerecycled-polyester-zwart-taupe-967510/#image
3 dagen geleden
Wintersport is wel heel koud, brrr! Dus ik zou inderdaad misschien eerder even langs een grote prenatal ofzo om een jas daadwerkelijk te passen en voelen hoe warm hij is. Ik had ook inderdaad een jas via vinted gekocht, zag er lekker uit. Maar dat was ook meer een tussenjas en die is nu eigenlijk al aan de koude kant als het buiten een beetje guur waait.