7 Reacties

één maand geleden

Is heel relaxt ik had er ook een bij mijn dochter en nu hebben we voor deze kleine een andere gehaald.. ik heb er elke dag gebruik van gemaakt.. enige is wel dat je de kleine we goed moet vast maken

één maand geleden

Wij hebben een elektrische wipstoel en die bevalt top! Toen mijn 1e kindje nog heel klein was kon hij zich daar prima in vermaken en had ik mijn handen vrij

één maand geleden

Ik heb een elektrische en een niet elektrische eentje gehaald en eentje gekregen voor mijn oudste, de elektrische staat dalijk weer in de woonkamer en is ideaal voor als de kleine even niks wil, of je even met de oudste bezig bent. De niet elektrische namen wij mee in de tuin, de badkamer, onze slaapkamer, overal waar je even je handen vrij moet hebben. Ik vond beide eigenlijk wel handig haha, maar als ik moest kiezen zou ik toch voor de niet elektrische gaan.

één maand geleden

Ik heb beide. De elektrische staat in de woonkamer. Hierin viel ze vaak lekker in slaap. De gewonen gebruikte ik om haar overal en nergens even bezig te kunnen houden en mijn handen vrij te hebben.

één maand geleden

Ik bewust niet, het geluid van zo'n ding vind ik mega irritant en ook van die muziekjes verschrikkelijk. Kind zat hier voornamelijk in de draagzak en maar af en toe in de stoel als ik stond te koken bijvoorbeeld. Anders liep ik heen en weer en steeds uit beeld en dan is de draagzak fijner. Dus totaaaal niet nodig gehad :)

één maand geleden

Wij hebben een niet elektrische stoel. Baby Björn kan tot veel gewicht dragen. Stokke Steps kan ook op de hoge baby stoel. Een niet elektrische is goed voor het kind om zelf alles te kunnen ontdekken; eigen spieren. Een elektrische doet alles; geluid, bewegen en misschien dus wel te veel? (overprikkeling). Als je baby last heeft van moeilijk in slaap komen kan het werken, maar wil je daar je geld vooraf aan uitgeven? Je kunt na de geboorte ook beslissen.

één maand geleden

Prima om een niet- elektrische te hebben hoor! Je kunt ze er beter niet in laten slapen, maar bijvoorbeeld alleen laten slapen in hun bed, de box en eventueel de kinderwagen of de draagzak als je buiten wandelt. Is binnen vooral handig om even de handen vrij te hebben of ze iets anders te doen te geven, maar dus niet voor slapen.