45 Reacties

2 maanden geleden

Heel herkenbaar🤐 sinds een dag of 2/3 nergens meer last van..

2 maanden geleden

🙋‍♀️ en in week negen kwamen ze dubbel hard terug. Wel/ geen symptomen zijn geen teken dat het goed/ fout gaat. Ik had een week na mijn miskraam nog steeds kwaaltjes omdat het hcg hormoon toen pas genoeg gedaald was. ❤

2 maanden geleden

Reactie op NatHaLie1989-

Heel herkenbaar🤐 sinds een dag of 2/3 nergens meer last van..
Pff ga jij nog een echo doen?

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

🙋‍♀️ en in week negen kwamen ze dubbel hard terug. Wel/ geen symptomen zi ...
Ik wil het ook weer terug . Dit geeft zoveel stress..

2 maanden geleden

Ik heb het ook 🥺 helaas al 3 miskramen gehad dus ik ben ook heel erg bang…

2 maanden geleden

Reactie op Liefde85

Ik wil het ook weer terug . Dit geeft zoveel stress..
Begrijpelijk, maar zal overgeven je zoveel beter laten voelen? Sowieso nemen kwaaltjes bij veel vrouwen af tegen het eind van het 1e trimester. Je zal er toch ook aan moeten wennen dat je je goed voelt tijdens je zwangerschap... moet trouwens zeggen dat mijn borsten nog steeds geen pijn meer doen. Wat wel dubbel terugkwam is de misselijkheid, maar dit keer moet ik erbij overgeven en extreme vermoeidheid die er voor zorgt dat ik niets waard ben momenteel. Hopelijk krijg je donderdag een mooie echo die je geruststeld! 🍀😘

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Begrijpelijk, maar zal overgeven je zoveel beter laten voelen? Sowieso neme ...
Hopelijk stellen deze topics je wat gerust: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-februari-2025/minder-kwaaltjes-2Rge9ak Vooral deze lezen: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-februari-2025/10-weken-geen-symptomen-meer-maakt-me-erg-angstig-2RvOwVv https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-februari-2025/9w-en-nul-zwangerschap-symptomen-meer-zorgen-mOjMJgo

2 maanden geleden

Ik had met ca 10 weken geen klachten meer (was erg misselijk, overgeven, moe, gespannen borsten). Zoveel zorgen gemaakt, slecht van geslapen na een eerdere miskraam (waar ook mijn klachten afnamen week voor miskraam). Termijnecho was zaterdag echter prachtig! Zo gerustgesteld en geniet er nu echt van dat ik me zo goed voel. En ik dus ook echt ervaren heb dat wel/geen klachten helemaal niets zegt... Sterkte en hopelijk kan je beetje ontspannen/afleiding zoeken tot donderdag!

2 maanden geleden

Ik had ook geen klachten meer maar die zijn wel weer terug gekomen!

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hopelijk stellen deze topics je wat gerust: https://community.24baby.nl/fo ...
2de topic was van mij heeft me veel goed gedaan ! Ik heb sins gisteren weer pijn aan me borsten morgen echo!

2 maanden geleden

Reactie op juul155

2de topic was van mij heeft me veel goed gedaan ! Ik heb sins gisteren weer ...
Echt een waardevol topic! Hopelijk morgen een mooie echo 😊🍀

2 maanden geleden

Ik snap je ongerustheid goed! Ik heb sinds het begin amper kwaaltjes en dat maakt mij ook onzeker maar de verloskundige drukte mij op mijn hart dat het niks zegt over of een zwangerschap goed gaat of niet, ik probeer daar aan vast te houden maar we hebben allemaal wel een moment dat toch die twijfel toeslaat en dat is begrijpelijk want we zitten nog in het eerste trimester. Even een knuffel voor jou 😘

2 maanden geleden

Ik had precies hetzelfde. Ging van extreem misselijk en vermoeid van de één op de andere dag naar kiplekker en weer vol energie. Begon me ook zorgen te maken omdat ik me een volle week zo goed heb gevoeld! Ik was zwanger van een tweeling maar één van de twee vruchtjes is helaas niet goed meegekomen en gestopt met groeien. Dikke paniek had ik dus dat het met de ander ook mis was. Maar alles was gewoon goed op de echo! En sinds gister is de misselijkheid en vermoeidheid weer terug pff dus nu kan ik alleen maar zeggen dat ik baal dat ik er niet meer van heb genoten🤣 dus probeer het los te laten en heb vertrouwen want het komen en gaan van kwaaltjes betekent meestal helemaal niks. Veel succes morgen bij de echo!

2 maanden geleden

Ik heb dit na onze 6 weken echo gehad en daarna na de 8 weken echo. Ik begrijp je gevoel dat het mis is nu je ineens geen klachten meer hebt, zo ging het bij mij met mijn eerste miskraam en daardoor ben ik ontzettend bang dat het weer gebeurd. Ik had toen een missed abortion. Bij mij komen de klachten elke keer na 4/5 dagen weer terug. Je hele wereld stort even in als je dan ineens geen klachten meer hebt. Maar houd je eraan vast dat zolang je geen erge krampen en/of bloedverlies hebt, alles goed gaat. Dat advies kreeg ik van de VK mee.

2 maanden geleden

Hier ook heel herkenbaar. Flinkr HG klachten en ineens nog maar een beetje misselijk sinds een paar dagen. Ik heb volgende week de 10 weken echo. Ik heb gebeld maar er is helaas geen plekje vrij voor die tijd. Ik word hier zo ontzettend ongerust van

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hopelijk stellen deze topics je wat gerust: https://community.24baby.nl/fo ...
Dank voor het delen ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Mushi2468

Hier ook heel herkenbaar. Flinkr HG klachten en ineens nog maar een beetje ...
Ik had dit ook maar dat is vrij normaal, heftige klachten kunnen van 9 weken al afnemen. Ik had hele erge misselijkheid en nu aventoe nog en maar 1 keer overgeven als ik wakker ben. Maak je niet druk ! 🤗

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde! Week 5,6 en deel van 7 helemaal plat gelegen, en nu opeens bijna nergens last van.. ik heb acupunctuur gedaan afgelopen zaterdag, dus het kan daar aan liggen, maar het is wel vreemd. Ben vandaag precies 8 weken dus dit zou wel de periode moeten zijn dat het op z’n ergst is zei de vk .. houd het maar even in de gaten!

2 maanden geleden

Ik had ook vanaf 8 weken aanzienlijk minder klachten. Werd er erg onzeker van.. heb gisteren mijn termijn echo gehad met 10+5 en alles zag er prima uit. Vandaag ook ineens weer overgeven en misselijk dus de kwaaltjes schommelen nogal😂

2 maanden geleden

Ik had dit ook vanaf een week of 7/8. Nu 11 weken en voel me echt niet zwanger meer. Toch al geregeld een mooi kloppend hartje gehoord (thuis doppler ) dus ik vertrouw erop dat het goed zit en het dus prima kan, zwanger zonder kwaaltjes . Bij mn eerste had ik die overigens wel, nu dus niet :)