45 Reacties

2 maanden geleden

Mijn klachten zijn ook iets minder sinds week 8, minder vermoeidheid en minder pijnlijke borsten met name. Misselijkheid nog wel flink aanwezig . Goed om te lezen dat veel mensen hier ook ervaren dat de klachten minder kunnen zijn zonder dat het iets betekent… Ik las in 1 van die zwangerschaps apps ook dat de placenta iets meer gaat doen vanaf week 8 dus dat het daarom kan dat je hormoon schommelingen gaat ervaren…

2 maanden geleden

Reactie op Liefde85

Pff ga jij nog een echo doen?
Heb de 29e me 2e echo🙏🙏

2 maanden geleden

Ik had dat! Vandaag goede echo!

2 maanden geleden

Ik was iets te vroeg, weer super misselijk vandaag 🫠

2 maanden geleden

Ik had al weinig symptomen, maar had ook een dip met 8 weken. Maakte me heel erg zorgen, maar een paar dagen terug een fantastische echo met 10+2 :)

2 maanden geleden

Hopelijk was je echo vandaag goed? 🙏

2 maanden geleden

Ik was super misselijk, zere borsten en ontzettend moe. Ineens werd dat minder en dat maakte ook mij bang aangezien ik in Januari een miskraam heb gehad. Vandaag de eerste echo (8 weken) en alles zat goed, mooi kloppend hartje en we hebben het zelfs zien bewegen. Ik ben nu alleen nog wat moe maar de misselijkheid en zere borsten zijn er af en toe nog maar.

2 maanden geleden

Ik heb al vanaf begin zwangerschap amper klachten iets meer plassen en wat gevoelige borsten meer echt niet en had vandaag ook weer een kloppend hartje bij 7,6 weken en groei loopt mooi mee dus dat is zeer geruststellend voor nu vind elke echo wel spannend

2 maanden geleden

Helaas, hier slecht nieuws: mijn angst is werkelijkheid geworden. Vandaag, na twee goede echo’s, heb ik te horen gekregen dat het hartje is gestopt. Ik ben boos, verdrietig en teleurgesteld. Nog nooit eerder ben ik zo ver gekomen. Ik neem hierbij ook afscheid van de groep en wens jullie allemaal veel succes.

2 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Hopelijk was je echo vandaag goed? 🙏
Helaas is het hartje gestopt..

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

🙋‍♀️ en in week negen kwamen ze dubbel hard terug. Wel/ geen symptomen zi ...
Ik was vandaag 8 weken en 2 dgn zwanger. Volgens mijn verloskundige was het hartje vandaag gestopt..

2 maanden geleden

Reactie op Liefde85

Helaas, hier slecht nieuws: mijn angst is werkelijkheid geworden. Vandaag, ...
Vind het echt erg voor je. Veel sterkte ! Don’t give up 🙏🏻😔

2 maanden geleden

Reactie op 2025baby

Ik had met ca 10 weken geen klachten meer (was erg misselijk, overgeven, mo ...
Helaas is het hartje gestopt vandaag tijdens echo achter gekomen.

2 maanden geleden

Reactie op Liefde85

Helaas is het hartje gestopt..
Och nee, sorry zo jammer😔 veel sterkte😢

2 maanden geleden

Reactie op Liefde85

Helaas, hier slecht nieuws: mijn angst is werkelijkheid geworden. Vandaag, ...
Ik wil je even heel veel sterkte wensen wat een vreselijk berichtje en wat doet dat pijn. Hele dikke kus ik denk aan je xx Nice

2 maanden geleden

Reactie op Liefde85

Helaas is het hartje gestopt vandaag tijdens echo achter gekomen.
wat ontzettend verdrietig, woorden schieten tekort … onwijs veel kracht toegewenst

2 maanden geleden

Reactie op Liefde85

Helaas, hier slecht nieuws: mijn angst is werkelijkheid geworden. Vandaag, ...
Oh nee.. wat vreselijk moeilijk.. heel veel sterkte :(

2 maanden geleden

Ik heb alleen in week 4 en 5 gevoelige tepels gehad en een gespannen onderbuik, daarna was het van de 1 op andere dag weg. Vermoeidheid heb ik tot vorige week gehad, nu ook niet meer. Echter nog wel misselijk. Ik ben nu 10+3 weken zwanger

2 maanden geleden

Reactie op Liefde85

Helaas, hier slecht nieuws: mijn angst is werkelijkheid geworden. Vandaag, ...
Heel, heel veel sterkte 🌸

2 maanden geleden

Reactie op Liefde85

Helaas, hier slecht nieuws: mijn angst is werkelijkheid geworden. Vandaag, ...
❤️