28 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op YH89

Hier ook alles goed! Zondag alweer 18 weekjes en geen klachten tot nu toe g ...
Wat fijn om te horen dat alles goed gaat! Hihi, ja wie weet laten wij ook nog wel een pretecho doen in nl hoor. Maar dan vooral omdat kinderen hier niet mee mogen en ik het graag aan onze zoon wil laten zien 🤣 Hier in Frankrijk is een hele leuke kledingwinkel voor kinderen de kiabi, deze heeft veel baby aanbod en is helemaal niet duur, zelfs heel goedkoop vind ik. Volgens mij versturen ze door heel Europa. Wij hebben de 20 weken echo ook rond de 22/23 weken pas begin november. En trouwens wij bestellen Nederlandse boekjes wel eens via Vinted. Ook dat is makkelijk om naar het buitenland te versturen. Daar hebben ze natuurlijk evt ook 2de hands baby spullen

6 dagen geleden

Ik woon bijna 3 jaar in Duitsland en ben nu zwanger van de tweede. Eerste (nu 1,5) is ook in Duitsland geboren en ben aardig tevreden over de zorg hier 😊

5 dagen geleden

Reactie op ruezek

Ik woon bijna 3 jaar in Duitsland en ben nu zwanger van de tweede. Eerste ( ...
Ik woon ook in duitsland, al 6,5 jaar inmiddels! Moet zeggen dat ik ook erg tevreden ben over de zorg☺️

5 dagen geleden

Wat leuk al die verschillende landen 😊 tot nu toe wel allemaal nog Europa. Hoe is het met de moeder die naar Noorwegen zou verhuizen in augustus ?

5 dagen geleden

Gaat goed! Wij zijn inmiddels verhuisd naar Noorwegen. De kinderen zijn al helemaal gewend op de barnehage (kinderdagverblijf). Paar mooie wandelingen al gedaan. Genieten hier met volle teugen. Gister de 20 weken echo gehad, ook hier alles goed, wordt een jongetje. Misschien dat we nog een keer gaan verhuizen tijdens de zwangerschap en misschien dat ik nog ga werken. We kijken hoe het gaat verlopen.

4 dagen geleden

Reactie op Wens2-0-2-2

Gaat goed! Wij zijn inmiddels verhuisd naar Noorwegen. De kinderen zijn al ...
Fijn dat alles goed is gegaan met de verhuizing! Spreek je de taal? Dat maakt het allemaal stuk makkelijk denk ik

4 dagen geleden

Reactie op Baido

Fijn dat alles goed is gegaan met de verhuizing! Spreek je de taal? Dat maa ...
We hebben 15 maanden priveles gehad voordat we gingen verhuizen en nu hebben we nog steeds taalles. We moeten ook beiden voor het werk uiteindelijk b2 niveau hebben. Maar alle afspraken tot nu toe in het Noors kunnen voeren, met af en toe hulp in het Engels.