10 Reacties

2 maanden geleden

O yeeytje ik heb dat ook gehad en toen kreeg ik inderdaad ook een miskraam

2 maanden geleden

Heb ik bij mijn eerste ook gehad (wel pas bij 14 weken), meneer is een gezonde blije en ondeugende 3,5 jaar oude peuter. Het kan een bloedvaatje zijn dat geknapt is, maar maak je erg zorgen bel je verloskundige

2 maanden geleden

Heb je al een echo laten maken?

2 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad, aangehouden tot 8 weken toen was hartje gestopt 😔, ik hoop dat het voor jou een andere uitkomst is

2 maanden geleden

Heb je ook stolsels?

2 maanden geleden

Bij mij is dit in maart geen goed teken geweest en resulteerde in een miskraam… Ik hoop voor jou dat het niets hoeft te betekenen! Want om eerlijk te zijn heb die verhalen ookal heel vaak gezien: bloed maar gewoon een goede echo erna

2 maanden geleden

Ik heb dit bij de zwangerschap van mijn zoon ook gehad, nooit een oorzaak gevonden voor al het bloedverlies. Wel een gezonde zoon van nu bijna 1!☺️

2 maanden geleden

Het kan twee kanten op. Helderrood bloedverlies in combinatie met buikpijn is meestal geen goed teken, maar er zijn genoeg verhalen waarbij het uiteindelijk geen miskraam bleek. Meer dan afwachten kan je helaas niet doen. Misschien kan je verloskundige komende week een echo maken (mits het bloedverlies niet heviger wordt). Ik hoop voor je dat het geen miskraam wordt. Sterkte.

2 maanden geleden

Het kan twee kanten op. Helderrood bloedverlies in combinatie met buikpijn ...
Ja mag dinsdag voor een echo

2 maanden geleden

Reactie op Bijkee

Heb je ook stolsels?
Nee. Na dit vanmorgen ook niks meer gehad.